SJUKSTUGA

Fortfarande sjuka... Ida vaknade i går morse med Ögoninflammation... =( lilla gumman... men vi har bästa BVC så dom fixade ögondroppar till Henne... TACK TACK..,,,

Jag har åkt på VÄRDENS dunder förkylning... WHY jag hade ju nyss Typ Halsfluss.... FAAAN åxå,....
I går försvann Både smak & Doft SKIT kul... för jag va bjuden på Glöggmys med Trevliga Tjejer Hos Emelie... Så jag Kände inte smaken av NÅT.... SKit Kul Verkligen... =( MEN de va JÄTTE mysigt & trevligt att ses.. nu har vi Bokat upp Nyår åxå JÄTTE kul,,,, =)

Ida och jag bara låg i soffan /sängen HELA dagen igår SÅÅ skönt...

Idag kommer Jenny & städar så vi Tar oss till Pappa en stund han är inte hemma men vi lånar lyan en timma så Jenny får städa ifred... =) vi kan bädda ner oss i hans soffa och Snora.... jag hade lite feber i morse... =( så de blir att inte göra NÅT idag...

Jag har Jobb helg HELA helgen... dock bara några timmar i morgon för Vi ska ju på Julbord med Daniels Jobb... SKIT kul då man mår så här och Inte har nån smak eller doft.... SKIIT... MEn det är bara att göra de bästa av situationen.... 

jag har precis shoppat varsinna one pice till barnen..
10351-56 Funkis Montreal red white

Linnea har TJATAT om att få en så Ja visst.... dom släppde dom röda idag på Lager 157 så jag hann med att få 2 st... =)  TACK KARIN FÖR TIPSET!!

Nu ska vi plocka undan alla leksaker sen drar vi,,,,,,

Ha en Underbar fredag alla NI


FIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0