Fredag... Fredag,....

HOPPSAN ännu en fredag... satan va tiden går FOOORT!!!
Dagen bestod av Jobb... Härligt ganska bra med Kunder i perioder...
Och idag EXTRA trevliga åxå,,, och SNYGGA... =) hihi

Familjen Mötte upp mig efter jobbet & vi åkte till Mc Donalds & åt middag... GÖTT Jag Älskar deras Kyckling sallad,,, MUMS... INTE IRONI... hihi ja gör de Faktiskt!!!
Barnen va Nöjda...

D stannade i Stan & Tvättade MIN lilla Bil,, och Hde köpt ett nytt SVAJNDYYRT Optima gele batteri till den...
så NU behöver jag ALDRIG bekymmra mig om att den Inte startar oavsett Kyla... SKÖÖNT Tack min Älskling...
Och jag säger det IGEN jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅ NÖÖÖJD med Min Lilla Nya Bil,,, ÄLSKAR DEN... =)

Har även idag handlat dom sista presenterna till Hjärtat Som fyller ÅR på Söndag,,, spännande... =)
På vägen hem Svängde jag Förbi Hos Fröken Tove med lite Home Delivery på Adventsljusstakar som jag Handlat till henne... snackade lite Strunt,,, sen skulle vi till Sunda och handla Godis,,,
men på vägen Dit säger Linnea Jag mår illa,,, så det va Bara att Vända på parkeringen & åka Hem... livrädd att ungen skulle Spy i bilen,,, gumman... men det gjorde hon inte...
men hon somnade på 2sek när vi Väl kommit hem,,,, Phew... jag blev genast Illamående Själv,,, HAHA sjuk i huvet man är va..??

Ida somnade åxå snabbt,,, trötta tjejer det är Jobbigt att vara på Dagis.
på tal om de hade Linnea fått en Pinne på Näsan idag & börja Blöda NÄSBLOD,,, betättade hon om ,,
OJOJ de va stort... gumman....
Pratade med Tove om de hihi och njaa riktigt så va de väl inte hon hade fått en pinne på Näsan säkert fått JÄTTE ont och blev Lessen.. MEN det va snor blandat med Blod så det FORSADE inte men för Linnea va det så,,, Mammas Älskling.....

I morgon är det lördag Och jag har JOBB helg igen... Det gör Inte SÅ mycket... jag e ju ledig på Måndag... och sen 2 helger på raken... NAJS...,
& nästa Lördag ere Tjejmiddag hos Pia... Trevligt men jag ska nog Inte festa,,, eller,,, =/
för den 12 är de SLAGER fest Igen på C&D med Alla TJEJOOOR!!! åå va KUL......då ere FEEEST!!! =)

ÅÅ FYY FAAAn nu kryper det i mig Daniel bet sönder Tanden... UUUHHH halva tanden Åkte med godisen ut... FYYY FAAAAN va äckligt.... men det gjorde inte ont.... FY Tack Gode GUD att jag har BRA tänder....
Det har INTE han.... hemskt!!!! stackarn... nu blev det Plötsligt DYRT .... USCH....

Kikar lite på Parlamentet Fasen va det är Kul... Skrattar HÖGT  HAHAHAHAH

Snart dags att Sova så man orkar med Morgondagen... med endel av dom BÄSTA!!! =)

Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Helen

Fia, hoppas du får en sköneliskön helg trots jobb! :)

Vi siktar på att grilla på söndag igen i lekparken, få se vad det är för väder. Killarna tyckte det var sååååååååå mysigt m grilla korv ute.

Kör försiktigt!

2011-02-19 @ 01:18:19
Postat av: Tove

Tack snällaste för fina presenten!!!!! Nu längtar jag till julen igen!!! Hi hi!

Puss o kram hjärtat!

2011-02-21 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0