HELG...

Äntligen SÅÅ underbart....
Ida har haft feber tors/fredag D har varit Hemma & Vabbat..,
I torsdags va det inte såå mycket men i natt & I morse 39,8 lilla skrutta & hostig nu har Snoret Kommit åxå,,, FAN åxå att hon alltid ska bli sjuk,,,,
Men det stod ju i tidningen att Februari kallas för Vabruari!!! och det kan nog stämma,,, man märker de på Jobbet åxå Mycket sjuka barn... =/ men snart ni kommer våren till oss,,, JOHOOOO!!!

I torsdags hände nåt så SJUUKT jobbigt.,,, jag Åkte till Jobbet och Glömde min HANDVÄSKA,,, med ALLA mina saker Jobbnycklar/plånbok/handkräm & alla Andra saker som vi Tjejer bara MÅÅSTE ha med oss,,,
jag Kände mig TOM,Lessen Rädd & EXPOSED!!!
HAHA som fru Montazami skulle Utrycka sig.,,,,haha (tack malin toppen uttryck)

Jag som efter jobbet skulle vaxa mina Ögonbryn... som jag fick göra på krita,,, HIHIH TUSEN TACK dom är Underbara på CC:S hudvård!! jag va In i dag & Betalade för mig,,,

Jag skulle ha Tränat Moves i går,,, men jag va SÅÅÅ trött,,,, så jag Fick Avboka,,, och ja gick & la mig kl 19 och tvärsomnade,,,, HIHI sov Hela natten....så jag va ganska pigg i morse... sköönt.,

Idag har det jobbats men jag kompade lite och jobbade In lunchen så jag Slutade tidigare,,,, D hade fixat lite han skulle göra de på efm men hunnit med det så han va Klar då jag Slutade,,,, så han Jag & Ida åt på Mcd,,, Sallad till mig GOTTI GOTT.,,
Sen hämta Linnea och Ner till Djuraffären i Oxd för att handla Akvarie grus till Nea,,,
Men vi kom hem med "Tjorven Alicia" som tjejerna Döpt henne till,,,, hihi Sötaste lilla Hamstertjej ni sett,,
Hon va såå pigg & Vaken då vi kom dit,,, och Kikade på oss med sina STOORA ögon,,, så Djurvän som man är så Slog vi till,,, HAHHA Tjejerna va SÅÅÅÅÅ GLADA,,, ja jag åxå och ja tror D gillar henne med,,, =)

Vi har Möblat i hennes Nya fina Bur,,, och gett henne en liten Äppel bit och annat gott dom ska ha,,, Nu sover hon vi får väl se hur mycket hon röjjer i natt,,, Linnea ville ha henne i sitt rum men nu får hon stå i vardagsrummet tills hon Känner sig hemma,,, Hon är bara 3 månader och inte så tam så vi måste Vänja Henne med oss nu,,,

Nu sover D i ena soffan & Nea i Andra,... Jag ska fixa lite med Presenter Vi ska ju på Kalas Både Lördag & Söndag,, och på Lördagkväll ska jag & några tjejer till på Middag hos Pia,,, Så kul,,, jag har Köpt VIN idag... MUMS,,

ÅÅ Ida hade kippt sitt hår idag,,, UUUHH då D Mms:ade bilden på hårhögen höll ja på DÖÖÖ shiit,,,,,
Men det syns knappt de va mäst vid luggen,,,,
men jag frågade henne VARÖR hon hade gjort så sa hon:
 De va INE menignen....,
hihi Mammas gumma,,, jag hotade med att ta hennes saxar då började underläppen att darra så vi får hoppas att hon INTE gör om de,,,

Hoppas ni får en Fin FIn Helg,,,

Puss på er!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0