MÅNDAG!!!

Härliga Måndag!!!
Helgen Har gått såå fort...
Lördagen Bestod av att Sola solarium Jätteskönt,,,,
Sen Åkte jag & Barnen ner till Bibblan & Fikade med Tove & Hennes Barn,,,, Jätte mysigt Förutom att dom Stängde typ 15 minuter efter vi kom så vi fick åka hem till Tove & fortsätta Fikandet,,, =)
Daniel Va Bakis så han fick HELA Dagen Hemma Själv & slappa,,, (snällaste Sambon är JA!! =)

Vi bestämde att Fam Tove skulle komma Till oss på kvällen & Kika på Mello,,,,
Trevligt att ha Självaste fröken Schlager i huset vi sånna tillfällen!!! =)
Det va Protokoll vi fick sätta Poäng osv,,,, HIHIH
Vi handlade mat från Long,,, och Myste med en massa snacks,,,,
Mina Trötta Barn somnade ju Långt innan Greta & nils,,,, Tråkmånsar,,,,=)

Söndagen Bestod av Lite Sola,,,, sen Lunch byta om på barnen,,, Linnea skullle på Busiz kalas och Vi andra åkte till Hasselbacksvägen (örstig) och Fikade hos Bengan & Elle,,
Trevligt att ses Sådär en gång i Kvartalet,,, HAHAH Guud va vi e DÅLIGA på att träffas... Men det blir ju så emellanåt,,,

Middag MCD,,, för min del Kyckingsallad,,, Den är SÅÅ god,,, & Betydligt Nyttigare än Allt annat!!!
Väl hemma va ja SÅ trött men jag Tog mig i Kragen & tog med mig Tove på En timmas PW,,,, Halt på vissa ställen men vi kunde ändå Hålla Bra tempo,,, SÅÅÅ SKÖÖNT!!!

Och det ger resultat ÄNTLIGEN ,,,, -2,1 denna vecka,,, OOO snarrt snarrt Är jag Under den "magiska" gränsen som är Näst intill OMÖJLIGT att komma under,,,, =)
Jag Känner mig SÅÅ SATANS duktig,,,, MEn det Tar TIIIIID och om jag ser tillbaka på dessa 2,5 år så vet jag Inte hur jag Orkat,,,,
men Då jag KOmmer i Smal jeansen vet jag Varför jag Kämpat såå MYCKET,,,,
UNDERBAR känsla !!!!
Allt känns mycket Lättare,,,,Ja Gillar DETTA!!!!
Bara runt 9 kvar till mitt MÅL,,,, som jag ska Ta till Sommaren,,, JO de ska jag,,,,
Om jag så ska Muta Barnvakter Flera dagar i veckan för att få Komma ut,,,
För jag Tror stenhårt på att det rört sig så pass mycket bara för att jag RÖRT på mig!!!

Nu har vi Ätit Frukost!!!
Jag ska Plocka undan i Köket,,, Ge Nova Mat & släppa Ut henne en stund,,, Bädda sängarna sen till FSK & Jobb,,,,
Jobbar sent ikväll..
Men tar mig Nog en Liten Promenad Då jag kommer hem,,
D hämtar barnen Idag!!!

Ha en FIN FIN MÅNDAG!!!
PUSS på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

Härligt! Du är jätteduktig!

2011-02-07 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0