ZZZnark,,,,

Ja fasen va jag e TLÖÖÖTT!!!!  =)
kan va efter helgens FEST!!! ;)

Lördagen bestod av ett pass spinning med Tove & Hanna SÅÅ jobbigt jag va SÅÅ trött men sjukt skönt när jag kom hem & klockan bara va 11... HELA dagen kvar!!!
Linnea skulle på Tindras kalas.,,
ida hade fortfarande feber så vi stannade hemma,,, & Bara MYYSTE... ja vi somnade åxå nån timma Härligt!!!
det va INTE igår,,,,

Sen upp & Snygga till sig & vidare på Pias Tjejfest med GOOD mat & Massa DRYCK,,,, ja kanske liite för mycket dryck för mig
HERREDJÄÄVLAR va ja blev "berusad" men vi hade SJUUUKT kul dansade & Härjade TUSEN TACK alla Fina Flickor för en Härlig Kväll,,

Kom knappt ihåg hur jag kom hem.... promenaden från Pia ner för Mördarbacken är,,, liite suddig... HAHAHA
Man är VERKLIGEN ingen ungdom längre....

Bjuder på lite bilder,,,,

Goda drinkar & Tilltugg!!!


Fina Dukningen


God MAT!!!


Fina Bästisen


Å Ja


Goda efterätten


VI


jag & värdinnan Pia


Pia & Therese Mycket trevliga tjejor


Lite Spotify dans hanns med


Innan det va dags på Krogen... slager bar dans Där jag Sprang på Rickard...


& grannen Pilla


UJUJ ja FEST va de... HIHI

så Söndagen SJUUKT sliten.... och Ja måste Erkänna Jag åkte på "MAGSJUKA" fan det har ALDRIg hänt mig Dagen efter att jag Blir "MAGSJUK" hahaha men som min kloka sambo sa... bantning,träning,sund,inte festat på några månader och Massa vin/Öl/sprit... magen sa NEEEJ!!!

Snackade med Rickard idag på Jobbet vi drack Fichermans Shots i DRICKSGLAS för Shot glasen va slut... Hmm ja man kan ju Undra HUR stora dom va??? hrm,,,,
jaja Kul va det iaf... och jag Dansade som Aldrig förr,,,,

så HELA söndagen gick... sov sov sooov,,,, D åkte med Nea på Kalas på Busiz där Nils hade sitt kalas,,,,
jag & Ida va Hemma Jag halvsov Hon lekte sen kröp hon ner hos mig & Somnade hon åxå MYSIGT
Så förutom Fest så har jag SOVIT denna helg,,,,

Idag jobba... dagen gick Jätte fort... Lunchade med Janni.. Jätte trevligt Hon är en underbart Trevlig tjej dendäringa Janni!!! =) GILLA!!!

D hade fixat lasange till jag kom hem GILLA ännu mera.... barnen Sov som ni såg på Bilden hade dom somnat strax innan jag kom hem... Tröttisar så det blev ingen middag för dom...

Nu har jag Gosat med Tjorven Målat naglarna hängt tvätt & ska strax krypa ner i sängen... får se om man Orkar Kika på Big Brother...

Puss på er
Alla FINISAR
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0