11.01.01

NYTT ÅR!!!
Första inlägget detta år 2011!!!! Och jag Hoppas & TROR att detta år Kommer bli KANOOOOners!!!!

Igår Jobbade jag Några timmar & det va LUNGT med Kunder....
Efter jobbet Hem Fixa Förrätten!!! sen snygga till Mig själv & Barnen,,,,
Packa Alla sakerna sen Dra vidare till Familjen ÅBERG..... där vi Åt snackade barnen lekte vi sköt lite Raketer och Myste Det va UNDERBART trevligt!!!
Och Ni är ju Bara För Bra med Att fixa en massa Karin har MILJONER bollar i Luften hela tiden Blir svettig av att se henne in aktion!!! =)

Ida hade inte sovit på hela dagen så hon slocknade kvart i tio,,, Linnea likaså,,,,
Och Melissa, Tindra, Hampus & Hannes Höll sig vakna till kl 12
sen dunade dom åxå in,,,,
Vi skålade i skumpa på gatan som alla andra Hånglade lite & la nyårslöfte,,
& som alla andra att Bli magrare & snyggare till sommaren ...
 Både D & jag ska Tappa en del,,, spännande,,, 
 sen in igen för lite mera snickelisnack och Drinkar!!! =) då klockan va halv tre begav vi oss Glada/trötta hemmåt!!! Barna sov som stockar i vagnen,,,, så det va Bara Att lyfta in dom till sina sängar!!
Vi slocknade åxå på Stört!!! =)

Kika Gärna på Fotona från nyårsafton!!! klicka på Bilden så kommer ni till mitt FB album!!!



I morse fick Jag sovmorgon,,, Tack hjärtat!!! barna sov iaf till 8 det va ju skönt!!!
Nu Har linnea kompisen Alice här,,, och Ida försöker tränga sig på & vara med,,, Ibland funkar de Ibland Inte,,,, =)
Själva slappar vi i soffan,,, INTE bakis Sköönt de,,, bara trött!!! så det blir en lugn dag idag.... tänkte Plocka bort granen och Lite så,,,, Får se om jag orkar!!!
Slökollar på Ivanhoe!!! ett måste!!!

Hoppas Ni får ett FINT 2011

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0