Ledig

ÅÅ idag har jag varit ledig... Skönt med Sovmorgon.... NOOT Linnea vaknade HALV 5 och ville titta på film ,,?? SSSnnnark snacka om att man va trött,,, men jag fick halvsova nån timma till innan Barn nr2 vaknade,,, sen kivade/bråkade/lekte/pärlade dom och vid 8 va det bara att kliva upp,,,
Vi åt frukost,,, sen degade Ida Linnea Pysslade på sitt rum,,,,själv plockade & drog jag en sväng med dammsugaren,,,,

Ida försvann vid elva tiden,,,, då jag letade upp henne hade hon lagt sig i sin säng & somnat,,, gumman,,, så hon fick sova en timma sen va det dags för lunch,,,,
Pannkaka,,,,
Efter lunch tog vi på oss & gick till pulkabacken & mötte Upp Anna,Matilda & Emma,,, Åkte lite sen hem till Oss & åt lite Mellis,,, Jätte Trevligt,, barnen Lekte så Bra,,,





Nea Hoppar!!!


& matilda


Nova SPRANG & SPRANG,,,,
 

Bjuder på en Liten Film då jag Försöker åka Pulka,,,, Hmm ja man är ju INTE smidig!! men DJÄVLIGT kul är det!!
Tyckte nova ÅXÅ,,,


Då dessa flickor Rört sig hemmåt åkte vi in & mötte Upp D i stan Handlade lite sen Hem,,, Fixade GOOD middag
Köttgryta och Pasta.,


Denna Stora Potion va ENDAST 400 KCAL,,,
Jo jag Vikt klubbar ju som ni vet,,, och jaaa jag har fuskat asa mycket i jul,,, och de får man LIDA FÖR,,, +2.8kg,,,
HELVETTE Jag har ALLTID haft ASA lätt att gå upp i vikt,,,
Blir GAALEN,, att man ALLTID ska behöva tänka på Vad man äter & dricker,,,,???
Och dessa Skit Kilon man Kämpat för att gå ner Tuggar man upp sig på 1,5 vecka,,, HATA!!!

Varje gång jag festat har jag gått upp 1 kilo,,, såå surt,,,, så nu Dröjer det till Nästa FEST,,, men då den kommer blire DJÄVLIGT kul,,, =)

Men nu är Dom borta IGEN....
Så back om track,,, & Ja jag HOPPAS att mina mål blir Uppfyllda till sommaren JAG SKA KÄMPA som ett svin dessa 15 sista Kilon,,,,
MÅSTE Träna åxå,,, Bara att få till tiden... Jag som ÄLSKAR Moves,,, det är på torsdagar och nu KOmmer Linnea ha SIMSKOLA på torsdagar,,, =(=(=( då måste vi VERKLIGEN ha Barnvakt på tordagar till Ida om D ska gå på Simskolan och jag ska träna... SÅÅ trist!!!
Men jag FÅr MUTA Morfar kanske,, & Momme,,, =)

Men ja Jag Ska göra ALLT för att nå mina Mål.,, även om det är SJUUKT jobbigt ibland som NU när men är Sugen på Nåt Gott,,, men jag ska Unna mig ett Äpple.. =) det är ju Kcal i ALLT..
så jag får räkna & väga ALLT!! Men det är DE väärt och de funkar,,,,,

Min Bästis Har varit sjukt duktig och Kommit LÅÅÅÅNGT med hjälp av VK... och jag ska Komma dit ÅXÅ,,,,=)
Har jag Nu KÄMPAT i 2 (med vissa uppehåll typ sommar,jul,påsk) år så kan jag Köra ett Tag till,,,, =)


Nu sover min familj,,,
D har Salt jour denna vecka,,, och det kan behövas med tanke på ISHALKAN som är UTE... all vår fina Snö börjar tina bort,,, och Fryser på under natten,,,, =/

Så Natti Natti på er
PUSS FIA


Kommentarer
Postat av: Tessan

Du har ju kämpat superbra. Fattar inte att du orkar. Grymt impad. Kram Tessan

2011-01-10 @ 21:50:57
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Tove

Det är klart du kommer klara det!!!!!! du är ju asa duktig!

Kraaaaam

2011-01-10 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0