LÖRDAG

Idag har jag Jobbat.... 9-14.. det va SÅÅ lite kunder på fm,,, sen under lunch blev det liite mera,,,
Som varje ÅR är man Inte van vid detta... =) eftersom att Julen Varit Hektiskt!!!

Då jag Slutade Brassade jag Hem,,, Mötte Daniel i Dörren som skulle till Linköping tror ja det va.. men Jobbet på Hockey,,, Bussen skulle gå 15 och han skulle plocka upp lite folk,,,, så det va Stress stress.... Men jag va iaf i tid,,, =)
Barnen & jag slappade lite... sen på med kläder Tog Pulka & spark & Nova sen en sväng till Affären...
Det va Jätte Mysigt INGET gnäll (det hade jag Bävat för)...
På väg till Aären är det en LÅÅNG backe där knöt vi pulkan med Ida efter sparken och SVISCHADE ner,,, HIHI jätte Kul,,, Nova Sprang brevid SKIIT nöjd,,,
Handlade lite sen hem & fixa Tacos som ikväll fick ätas Framför Tv:n det va ju SKIT spännande ....
Den gör vi Aldrig....

Nu Lyssnar tjejerna på Sina mp3 spelare,,, jag slappar det blir en Tidig natt,,,
Jobb i morgon åxå,,, kommer antagligen ha en Berusad sambo brevid mig i natt så han får väl sovmorgon i möra... =) kan han behöva...

Hoppas ni får en FIN helg,,,
PUSSAR!!!
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0