MIG MIG MIG...

OO ja Fasen va jag har Kostat på MIG... =)
Massa Nya Underkläder på REAN som jag Skrivit om.,,,

och Igår fick jag ett ryck,, och Bokade mig för klipptid,,, tog 30 min komp & klippte mig,,,
NU Äntligen har jag fått bort allt det "döda" håret efter all min Blondering,,,,
och även denna gång blev det KORT som jag Tycker fast hon inte tog så mycket,,,
HIHI och klippte en Riktig Fin Lugg åxå,,,
NÖJD?? njaa det är jag FAN ALDRIG efter ett frisör besök,,, måste LÄRA om mig att fixa barret,,, Idag gick det INGE bra,,, så jag satt upp de i en Toffs men jag LOVAR att bild kommer,,, =)

I morgon ska jag till CC:S hudvård på ANSIKTS behandling med vax och färg av Bryn.... som jag fick av ÄLSKADE mamma i Julklapp det ska bli SÅÅÅ skönt!!!
Morfar är Gullig & hämtar barna på Dagis... TACK bästaste pappan... =) han ska Kirra våfflor till sig & Tjejerna...
SÅ EGO Tid på MIG bara MIG!!! =)

ÅÅ herreguuud jag bara GRÅÅTER tittar på Sofias Änglar,,, GODE GUUUD va Sorligt,,, och vilket BRA program hon Gör,,,Fyy Fan va jag har GRINAT!!!
(Nästa Vecka Är kollegan med,,..)
Detta kommer att vara ett program att Följa... 
& gråta !!! 
Önskar att D va vaken så han Kunde se med mig....

 
Jag är Så TACKSAM att jag har ALLA Fina Människor runt om mig,,, och att vi är Friska och LEVER!!!
Man vet ALDRIG när det kan slå BAKUT ALDRIG när livet Rycks bort,,,,
SÅ ja jag ÄR SÅÅ TACKSAM...!!!!
& det är FAN att man ska behöva se nåt sånt här för att få sig en Tankeställare LEV LIVET gå INTE runt & va BITTER & sur Gör det BÄSTa av situationen....
Berätta för ALLA du Älskar & Tycker OM att du GÖR de,,,
Ge komplimanger Håll INTE inne med dom det kan Göra SÅÅ mycket för Den du ger en komlimang,,,,
Det GILLAR vi ALLA höra!!!
Bli Inte ARG för småsaker,,,, (vilket jag är BRA på att sura ihop på Tjejerna i onödan....)
Ta vara på TIDEN.....

Nu sover min ÄLSKADE  familj JO ALLA sover... jag ska ta mig till Sängen åxå,,,,
Upp tidigt i morgon & plocka varor... med mina Underbara Kollegor!!! =)
jag ska nog vara EXTRA positiv i morgon & verkligen GÖSSLA med Komplimanger på Kunder & Kollegor,,, =) alltid gör man Nån glad,,,

Ha en Fin kväll alla Ni

PUSSAR & KRAMAR

                FIA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

många kloka ord! jag brukar också försöka tänka på att man ska vara glad för det man har! man vet aldrig när livet förändras.

jag ska också ge komplimanger imorgon!

nu ska jag gå och pussa på barnen - bara för att jag KAN göra det!

kram på dig

2011-01-25 @ 21:34:25
Postat av: Jessica

Jag såg oxå på det o lipade, fyfan jag är lycklig över mitt liv, ego tid låter najs!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-26 @ 21:15:05
URL: http://http:/busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0