OOOooo

Redan Torsdag i morgon,,,,, Nästan denna vecka avklarad åxå,,,, tiden går fort då man har KUL,,,
Jobbat Jobbat,,,

D va ju med Ida på Barn i Måndags,, Nu är hon ju Kärnfrisk,, men dom kollade lite & lämnade lite mer urinprov som åkte på Odling,,,
så vi Hoppas att hon NU är FRISK,,,
Hon va ASA nöjd som fick 2 klistermärken och leka med Dockhuset som fanns i Vänt rummet,,,,
Så då dom kom hem Va det bara att Klättra upp på Vinden & hämte ner det vi har efter Bianca på VÅR vind,,, så Barna Lekte Glatt & LÄÄNGE med det,,,,

Men nu är det inte kul längre så då åker de upp igen,,, För det Uppskattas MEER då det kommer fram Ibland,,, =)
I morse då jag kom till Jobbet fanns det INGE varor kvar,,,, =)
så vi Hann med att Inventera en Avdelning till NICE och i morgon bitti börjar jag en Timma tidigare så då ska vi ÅXÅ inventera en liten större Avdelning,,,
SÅÅ skönt då detta är KLART!!!!

Jag då? JO mår bra men så DJÄÄVLA Ont i halsen & snorig IGEN,,, SUCK... fan fan,, det går bara RUNT... så NU ska jag GURGLA salt vatten DET BÄSTA mor Halsont!!!

Sen fick jag en så djävla skön MASSAGE av min sambo,,, jag Fixade lite & Vips blev Köksbordet en massage Bänk,, så han har KNÅDAT & KNÅDAT!!!  tack Min ÄLSKLING!!!! det känns redan Bättre,,,,
hoppas att det är BRA i morgon,,, =) för då behöver man INTE kosta på nån Naprapat!!
TUSEN TACK MITT HJÄRTA!!!

Idag skulle vi få fika främmande av My & Barnen,,,, men Mys mamma Hade Oturligt Nog Halkat på stan Så My fick Åka med henne till Akuten,,, men jag & tjejerna Hämtade upp Nellie på Dagis sen hem hit & gräddade GRÖNA monster Pannkakor!!! =)
Nellie va SÅÅ snäll och artig,,, och hon lekte nog mest med Linnea,, Ida va Inte såå Intressant,, HIHI
Dom pysslade & spelade data!!!
Då my kom blev det som att vända på en Hand,,, en riktig lite tjurskalle,,, =)
Fasen att ungar är sånna,,, supersnälla då inte mamman eller pappan är i närheten ,,, men så fort man visar sig så GAAAHHH..
Och my du är VERKLIGEN EN SUPER MORSA,,, som tar hand om ALLT JÄMT,,,,
Där kan man snacka BLÄCKFISK mamman!!!!

Nu har jag slängt i en GARNIER snabb toning på 10 minuter Fasen va Smidigt!!!
Sen ut med den och slänga sig i sängen!!!
Upp i ottan i morgon,,, D lämnar kottarna så jag kommer in till Jobbet Lite Tidigare!!!
Ännu en Gång SKÖÖNT att ha honom Någorlunda hemma detta kan nog bli BRA till sist!!! =)

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0