ÄNTLIGEN SOL

Ja den är SÅÅÅ välkommen Efter att ha hållit sig borta i en vecka...,
Idag målar jagf lite Balkar som D & A ska ha till i kväll då dom ska sätta upp Takstolarna på Altanen.. NU börjar de Hända Något....
Barnen BAdar och Badar det va EN BRA investering denna Pol Nu har Även Ida kommit på Att de Inte är SÅ läbbigt att Bada... =) Hon bottnar Ju....
Men några kallsupar har hon hunnit med....

D är då duktig han fixar med jobbar & fixar med altanen och efter de kirrade han min AC som Lagt av i bilen & de har INTE vart kul i denna HETTA då Kör vi KD ett tag = KORSDRAG alla rutor nera och Spelar HÖG musik!! =) HAH ungarna Gillar de...

I efm Åker jag & barnen till syrran I södertälje för Lite MYS dricka vin & snattra Ska bli Toppen!!! =)
I morgon får vi se beroende på Väder om vi drar till stranden Eller Stallet Ida vill så GÄÄRNA rida... =) Bianca går ju på Ridskolan och Hänger typ Jämt i stallet så vi Måste nog Haka på Henne =)

Nu har jag Lunch i magen ska Doppa mig en gång & sen SOla lite....

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0