HELUUU

Nuschåååååå lite blogg igen..

Helgen bestod av Personalfest som va GRIIIMT as Usual!!! =)
Fotona därifrån finns på Mitt FB album....
Klicka
HÄR!!!!!

Sen åkte Jag & D på en Liten tripp till Stockholm bodde på Hotellbåt vilket INTE va såå bra trångt men men nu har vi gjort de...
Vi kikade på pirates of the caribian 3D Super Bra grymt bra film Som ALLTID...
Myste & va bara Vi....VILKET BEHÖVS...
De som är med oss är att vi pratar inte så mycket.... bara är...
HAHA jo JAG pratar Mäst.... Men de behövdes Att bara Vara Vi... vilket inte har hänt på LÄNGE....

Sen nu Har jag ju börjatt jobba igen... eller jo Den här veckan.... 4 dagar sen har jag 3 veckor till med Semester/mamma ledigt!! SKÖNT & då Hoppas jag För mitt LIV att de blir lite mera SOl & sommar!!! =)

Nu ikväll efter Jobbet hämtade jag Linnea på en brygga i Gammla oxd Hon hade varit med vännen Alice på en ö i skärgården där dom har stuga!!! hon va SÅ nöjd... =)

Jag & D plockade på tomten och satte upp vår Stora tunga 70kg markis i typ takhöjd så klart... snacka om ARMKRAMP haha jag skreeek jag ORKAR inge med.. D skrek DU KAN INTE SLÄPPA NUUUU!!! hahahaha
Snudd på Osams mitt i för jag fick Panik och Inte kunde Hålla... HIHI MEN vi Fixade de.....

Nu sover barnen Jag e Dö trött Ska knoppa strax Jobb i morgon Igen.. =)

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0