HEMMA

Igen efter lite Kvalitetstid med Storasyster & Barn....
I går åkte jag & Barnen till Syrran.... Jätte trevligt
Vi handlade Mat & Myste med Lite Drinkar & Vin... =)
Hon va såå gullig & hade Handlat en pol till Tjejerna som hon Fyllt med VARMT vatten så dom BADADE hela tiden... =) Väärsta Lyxet jue...
Ja Syrran & Hennes Kompis Colette Badade ju åxå... =) på Natt kröken i den Lilla Polen...
POOL PARTY!!!
Jag & barnen sov på en Uppblåsbar säng i Köket.. & NJAA inte har ja Sovit så Gott Men änd SUPER mysigt att sova Borta....

Vaknade av att Ingela kirrade frukost i köket till Jack som skulle till sitt Sommarjobb... DUKTIG kille...
Han är 15 och Jobbar på nån Bil recond firma...
När jag va 15 Jobbade jag I hemtjänsten & cycklade runt till alla Gammla & lagade mat Städade & Pratade Jätte Mysigt..
Vissa Gubbar & Tanter Kunde man Sitta Hos extra Länge va Lixom Mormor Känsla Över dom,,,
&  jag tjänade ju lite Pengar åxå... Det va Ju de BÄSTA när Lönen kom..... =)
Bra att Komma ut i Arbetslivet Tidigt ...STOLT Moster Även om stället inte verkar vara SÅ bra...

När vi vaknat på Oss & ätit frukost packade vi Badväskan & åkte till Stranden Liten Mysig strand med Några Familjer som låg,,, fick besök av några Gräsänder som va typ Tama åt ut handen så Dom matade vi med Bullar Till Idas förtjuusning och Dom åt ut Min hand,,,
Sen då bullarna va slut & vi Vände på Klacken & gick därifrån Blev vi JAGADE..... hahah jag skreek och Skrattade Ida Fick PANIK & sprang skrikandes...så då fick jag agera COOLA mamman som skulle SCHASA bort dom.,.. även om jag åxå va lite SKRAJ
 HAHAHA ALLA tittade nog upp då... =)

Efter stranden packade vi ihop & åkte ÄÄÄÄNTLIGEN till STALLET... som Ida TJATAT om dessa hästar Att hon ska Klappa & Rida....
så vi hade med oss Morötter...
Bianca som rider i detta stall tog med oss in... Ida Babblade i ett... vi kom fram till en häst...
 DÅ började Linnea TOK BÖLA och fick VÄRSTA paniken.... Så jag fick ta med henne Ut Hon tyckte dom va SKIT stora och Hemska,,,
Linnea har ALDRIG gillat hästar Även om hon säger de ibland... =) nu blev de svart på Vitt Ungen är LIVRÄDD....
Till Idas BESVIKELSE... så vi  tog ett Varv Runt stallet och Morsade på Hästarna som stod ute...
En Tjej häst som blev SUPER glad & spattig då vi kom....
Linnea RÄDD... stod en Bit bort... Vi matade Pållen med morötter... sen GNEGGADE de HÖGT....
Linnea spratt till en Meter & skreeeek.....
LIVRÄDD jag vill gå till BIIILEN jag vill Gå till BIIIIIIIILEN...
Lilla gumman... Jätte lessen...
Så vi satte oss i bilen & Bianca tog med Ida på ett varv Klappande...
Så HÄR blir det ingen Häst tjej av Nea Iaf... =) skönt ja gillar dom inte heller... =)
ENDA hästen jag gillar är Den i SHREK!!! Han e STÖRT skön...
EH ja egentligen en Åsna... =)


Efter denna upplevelse va de dags att Åka HEm...
Ida somnade i bilen Linnea spelade på Min mobil Lungt & skönt jag Spelade Bra musik & njöt... till REGNET kom.. SATAN vilka skurar de va...
Väl hemma Packa upp allt fixa middag sen slappa....

Barnen va SPEEDADE till tusen... somnade kl 22 Så i morgon blire nog sovmorgon... YAY...
Måste in till STAN i morgon... mina BÄSTA Glasögon dom svarta är SPÅRLÖST borta & de gör mig GALEN...
Jag är SÄKER på att jag Stoppade ner dom i väskan när vi skulle Åka men hittar dom INTE varken Hos syrran eller Här hemma... Undrar om jag Tappat dom...
Och Min Kloka sambo sa KÖP NYA... så de ska jag Göra i morgon In & Prova NYA... jag har ETT par jag kikat på super snygga hoppas DOM finns kvar!! & Att de kanske är Lite REA åxå De gör ju INGET!!!
Ungarna ska Sova Hos Mormor & Nisse vi ska på Galej... =)

Nu ska jag Krypa ner hos D
Puss på er
FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0