KALASAT

Jag vet att vi har en NÖJD 6 åring i huset nu!!! massa fina paket och uppvaktande...
Började med att Mumsa god frukost.... Linnea i sin säng...
Sen ut i solen det va växlande monighet på fm sen efter lunch SUPER fint väder... Härligt...
Linnea fick åka med grannen alice & mumsa glass i Läget jag Solade Ida badade i polen...


Frukost brickan... och JA ni kanske undrar SMÖRGÅSRÅN??? men det är Linneas BÄSTA med Keso på Äter hon VARJE morgon... =)




ÄNTLIGEN kom MORMOR & Nisse med STORA paketet EN ny 20" CYCKEL...




Ida fick så klart ett Litet Paket... =)




& JAG fick denna Underbara Knäcke Låda av mamma!! TUSEN tack Du är BÄST!!!




En tröja Farmor stickat Linnea hade valt garnet!! JÄTTE FIN hon ville ha den Direkt i denna HETTA hihi


Även En disco klänning till neas Disco kalas som hon ska HA...


& en till Disco Klänning...








När alla Gästerna Gått Tog jag & tjejerna en cyckel tur...
Linnea på sin nya & Ida bakpå min...
ÅÅHH va de gick Bra Hon är SÅÅÅ nöjd över sin Nya fina STORA hoj....

Nu sover dom i sina sängar!!!
Vi kikar på AXEL FOLEY Underbar film Snuten i Hollywood!! =)

Jag har kirrat matsäck till i morgon då åker vi på havet Hoppas på FIN FIINT väder...

Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Malin

Tiden går såååå fort :) Ge sötisen en grattiskram från mig

2011-07-13 @ 05:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0