KUSIN

MYS.. japp i torsdags kom min Kusin jonas & Hans Fina Familj på besök vi åt mat Myste blev frisserade och Fredagen spendarade vi På havet... det blev TOPPEN väder strålande sol & Varmt.. MEN de blåste STORM.... så då vi lämnade kobben vi låg på åkte vi in till Nyköpingshamn För lite Lunch & Glass... jag Barnen & marita stannade kvar medans Killarna Tog Båtvägen hem på VÅGORNA... och sen hämtade dom bilarna och Plockade upp OSS....
DET VA UNDERBART trevligt att ses... och det tar typ 1.5 timma med bilen till som Och vi ses så SÄLLAN varför??
 Nä detta ska de bli ÄNDRING på...
Barnen Lekte så bra & vi snackade & snackade....
Kussen är Super duktig på Att Fota så han fotade massor..
Här är Några av bilderna... :


Nova med sin ÄLSKADE gammla Fotboll.. =)


Fina NEA


*Host*... och en GALEN mamma!!! =()


Kika på Hans Hemsida... =)
http://jonasgalleri.maritasstudio.se/#home



Nu har vi lämnat barnen Hos svärisarna... Jag ska på Fest med Jobbet som jag TROR & VET kommer bli Galet kul... SOM alltid.. =)
D ska ut med några kollegor... sen är vi Barnlediga till Måndag kväll så i morgon ska vi SOOVA hela dagen och bara vara BAKIS!! fan va NAJS!!! sen kan de bli bio på Heron på måndag!!! underbart!!!

dags att Snygga till sig....
Puss på er
alla FINA Ha en underbar HELG!!!!

FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0