FAN

Såg ju nu att det kom ju INTE med....
MITT Mobil bloggande OM den bästa BÄSTA artisten ever!!!
Michael Jackson....
I går va det 2 ÅR sen han Lämnade Oss... 2 ÅR FAN ÅXÅ..... FAN....
Det har gått såå fort!!!!


Dom visade This is It på Tv:n Igår.... ASSÅ SHIT han ÄR BÄST!! Fantastisk!!!
Jag har ALLTID haft en liten Liten dröm eller Nä Önskan Att endera i kyrkan eller Brudparets dans..( OM JAG NÅGON GÅNG GIFTER MIG)
. så ska de spelar "I Just cant stop LOVING you"
HANS låt som jag Tycker är en av dom BÄSTA om man nu kan Välja vilket man INTE kan... men OM....


Även denna 'r en FAVVO.....Bland alla Andra Favvosar.... =)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hääääärliga bilder ser ut som ni haft de toppen.

Mmmmm jag fattar ej fortfarande att MJ é borta:( whhyyyyyyyy



Hoppas ni får en härlig vecka fylld med soooool.

2011-06-27 @ 08:10:51
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0