SNART

Helg IGEN denna vecka har ju gått ASA fort... Jo ja va ju Ledig på Måndag & Vab Tisdag & Halva Onsdag...
I tisdags kom min Kära vän Lotta till oss... Hon hade varit på en Jobb Interjuv på Classe.. =)
jo jag rekomenderade henne.. som Sommarkotte.....

Vi snackade skit & drack ett Glas Rose alltid lika Trevligt att träffas... =)
Hon fick Sova på Soffan och va här med Mig & Ida på Onsdagen... Sen va hon så Gullig Så hon Passade mina Tjejer en stund Innan D kom hem Så jag fick åka & jobba De va KRIS på Jobbet....
SKÖNT att få in dessa Kottar nu...

Idag har jag Jobbat,,, Började med att Försova mig... KRAP....
Va dock bara 30 minuter Sen till jobbet Trots snygga till Mig själv & kidsen... men men Ingen Ide att TOK stressa.... Vi kom dit vi skulle...

Massa Kunder och så klart kom ju på Varför SKATTEÅTERBÄRINGEN kom ju idag till vissa..
TACK för DE =()
Efter Jobbet Hämta Barnen & sen Nova Hos Mamma.... hon hade varit där på Efm...
D va på Möte i E-Tuna... Jag kirrade käk plockade undan...
& som Vanligt då man Tar i en Disktrasa på Kvällen... TOKSTÄDARNOJJAN sätter In...
Nattade barnen Skurade Toan dammsög källaren dammade dammsög övervåningen & Svabba Golv...
Så nu är de REENT & INGEN tvätt att sortera
NÖJD & RO i sinnet!!! :)

Nu är de Dags Att sova Så vi Orkar me Morgon dagen... Jobb & TANDLÄKAREN.. UUHH vill Inte men jag har Skjutit på denna tid 2 gånger... har ETT litet Hål som behöver Fyllas... eller det är på Väg att bli hål... MITT andra... FYY men men Ta tjuren vid Hornen & KÖRA!!!
Sen tar min Fina Granne ANNA (PJ) Studenten... ( PJ = Praktikantdjävel) hon har jobbat hos oss ett år typ... BÄSTA tjejen... så vi ska Fira Henne LIITE... Trevligt!!!

Lördagen Ska D fixa med Altanen... Dags att Glasa in nu... Linnea ska på Kalas.. Undrar om jag & Ida ska Åka & hitta på Någe kul... Hålla oss Borta...
Sen ev på Kvällen Lite Vin med FINA MY... trevligt Vi får väl se vad som händer....
TREVLIG HELG
& Glad sommar till er alla som Slutar skolan...

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0