student & fest...

ja de blir vår helg... =)
Jobbelijobb Fredag... skulle vara hos tandläkaren kl 14 fixat med chema & allt så jag kunde sluta 13.30 istället för 16...
Då typ 2 timmar Innan jag skulle dit hade dom ringt & avbokat.... 2:a gången... För hon va SJUK??? SKIT åxå men de blev ny tid 08.00 den 22 så inte så länge dit!!

Men ja jag slutade skapligt denna Fredags efm.. Handlade lite sen hem Hämta Familjen & in till stan för att Kika på Studenterna & Kortegen...
ÅÅÅ JAG VILL ÅXÅ ta studenten....
Så kul.. även om min inte slutade så bra... lite kärlekstrassel på den tiden... =( vilken kan kännas nu Idag då jag vet att den kvällen Kunde varit HELT fantastisk!!
Nåja jag är glad för alla som tar studenten NU... =)
& min fina Granne ANNA (PJ= Praktikantdjävel) som tog studenten...
Blir nästan Tårögd då man ser alla dessa glada..... Ni kommer INTE tro mig, man JO man saknar skolan...
ALLT va så Enkelt då,,, Inte behöva Bry sig om Jobb Egen lya & div...
 Jo JAG saknar skolan på den tiden.... det va SÅÅ kul speciellt Högstadiet MIn bästa Tid...
Ojj alla Känslor i Tonåren... UNDERBAART!!!!

Så ja vi firade fina Anna På hennes Dag på Kvällen... GRATTIS ännu en Gång!!!
















HÄR ÄR HON!!!!!


Pappan & Dottern Våra Underbara GRANNAR!!!


en liten Gift från "jobbet" BEE SAFE så inte geringar ger sig ner i läsken/ölen och sticker en i halsen... =) MYCKET bra sak Som ALLA måste ha... =)


Kolla funkar ju skita BRA!!!


Ida med Mamma Grannen... =()


ANNA skumpa....


OOOooo Glad tjej!!!






Igår va de en SOFT dag D och Svärfar fixade med Altanen.... Jag lämnade Nea på Kalas & Åkte till Stranden med ida & Nova... Sådär bra väder men Det va såå Skönt att Bara Sitta & NJUTA.... Ida va Nöjd....
Sen hämtade vi Nea packade lite Lunch & tillbaka till stranden där vi njöt resten av dagen.... DÅ kom solen Åxå HÄÄRLIGT!!! barna badade det är typ 17 -18 grader i Havet nu.... Många som kom & Badade... Inte jag... (ännu) hihi

Sen hem handla Hämt Mat och sen Tog jag med mig Fina tette & Åkte Till Emmas Kompis på Lite FEST... JÄTTE trevligt sen vidare till Hamnmaggan och DANSADE  natten Lång.... SÅÅÅÅ kul.... Älskar Att dansa... men VARMT va de Alla va typ SJUKT svettiga... Härligt... =()
Väl hemma MER ÄN NÖJD med kvällen... TUSEN tack ALLA inblandade....

är Lite sliten idag Dock men JA överlever... Barnen leker med sina Grann kompisar... D snickrar Altan med Sväris... Jag bara SLAPPAR.... I morgon är de Jobb Igen.... Härligt!!!

Puss på er
ALLA fina


FIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0