ÅÅÅÅHH

Va Kul vi hade igår... =)

Först va det till att Jobba litegranna!!! dagen gick fort det va en hel del kunder,,,
Smet lite tidigare så jag hade tid på mig att snygga till nyllet!!!
Så hem & duscha... sen kom Fröken Söderman & hämtade mig!!!
vi åkte till  BÄSTIS Hanna där det va en del andra Glada slager tjejor där drack vi lite Gott Snackade & hade super trevligt!!!

Sen va det dags att bege sig in till Storstan.. =) Inta våra Platser på Coctails & dreams och börja Hejjandet....
Det va så Bra ordnat Systrarna Slager hade kirrat lite tilltugg,tävlingar,glitter & Glamour precis som de ska va på SLAGER feest!! =)
Skit kul härjade,sjöng,gapade och SKRATTADE massor!!! =)
Maten va HElt Ok,,, ingen sensation men Ja det Dög,,,
& de va ju Inte den vi Koncentrerade oss på...hahaha

Själv hade jag Tippat att Danny va Nr 1 Saade nr 2 och Moniker nr 3 blev ju en liten miss,,, men topp tre tog jag Iaf....
Och ja Eric är ju bra!!! kan kanske gå vägen i stora eurovision...

Vi dansade sjöng och hade SJUUKT trevligt!!! =)

Ni kan Kika på Bilderna från festen i mitt FB album... Klicka på bilden här nere,,:



Det blev inte så sent... Therese va underbar & körde hem oss så det va Bara att hänga på då hon åkte... =) Tusen tack,,,
Och Vi va Rätt Nöjda då!! =)
En sväng förbi Mc Donalds,,,, för lite MAT i magen!!! MUMSI
Sen till elin för Lite TE & Tjejsnack,,,,=)

Jag drog ett Glas Resorb då jag Kom hem så även i Morse då jag Vaknade,,,, TYP halv 8 väkte barnen mig med att dom va DÖÖÖ hungriga... =) JOJO,,,,
Så de va Bara att kliva upp & Kirra Frukost!!

Men skönt att komma igång vi har lite att Göra Innan Svegs resan... =)
så nu har jag Tvättat några maskiner som jag Hoppas ska hinna va Torrt till Tisdag

I morgon ska vi Fika med sussie & Lovisa & lämna Tjorven där,,,
sen packa allt... vi Åker tiiidigt på Tisdag så vi slipper Morgon köerna i stockholm,,,

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0