Dags

Att Blogga LIITE....
Det va ju ett tag sen....
Vi har Kalasat Hela helgen.... För Ida & ja lite för mig... eftersom Ida fyllde i sveg & Jag Idag... och man blir ju Bara Yngre & yngre... hihih Eller,,,?

Lördagen åkte vi & Handlade lite på Ica Maxi,,, där va det en Trollkarl som gjorde fina Ballong gubbar & Brandbilen stod Utanför så man fick Kika....
Sen hem & fixa lite tills Vännerna kom på Fika... vi blev Inte så många vilket Inte gjorde så mycket....
så efter fikat blev de Ansiktsmålning....

Paket Öppning


Fika


Dags Att Måla...


FINA va??


Greta Skelett


Nils Vampyr


Nea Häxa


Ida söt liten Tiger.....


Fina Arvid fick ingen målning


Malte Ville nog gärna... men vågade inte riktigt....


Nils & Nea kikar på Film


Greta & Ida åxå,,,,


& så Lite Bilder på Vår Söta Tjorv,,,




SÖT VA???



Sen Alla Bilder Från Härjedalen resan... Klicka på Bilden nedan & kika!!!!



Imorse fick jag Sång & Paket Av min Älskade Familj.... Tjejerna sjöng såå fint...
Parfym,skor & 4 nya Sommardäck till Blåbäret... TUSEN TACk,,,
Sen kom Bästisen med paket Ida fick Skor & En smink väska med lite smått,.,
Jag fick som ni såg en GI bok Nötter & Choklad... TACK du e BÄST!!!

Sen ringde Älskade PAPPA och Spelade Tryggare kan ingen Vara på Munspelet... SOm han ALLTID gör på Födelsedagar EN UNDERBAR tradition!!! =)

PÅ Efm kom han & Fikade & Daniels Päron och Ena Bror... Fick Jättesnygga STORA krukor till Altanen..
TACK,,,

I morgon är de dags För Lite Förnying av bantningen... Nu har jag stått stilla FÖR länge Så jag & Min Kära D tänkte köra LCHF/GI... vi ger de 2 veckor & ser om det händer något gör de INTE se vette fan Vad jag Ska göra... jag har ju 10-15 kg kvar .... HELST innan Sommaren.... Funkar detta Kanske man Kan köra tills dessa är Borta...

Någon Av ER som Testat och Vad är de för skillnad på dessa 2???
Hoppas IAF att de kommer att FUNKA... man får ju äta en MASSSSA gott!!!
Jag kommer nog att Sakna FRUKT mest... men vi får se....

Jag är SÅÅ trött & har Varit Lite Illamående Hela Helgen... Uppblåst & Allmänt FET... usch....
Det blir en Tidig kväll Vet inte om Jag ORKAR se Big Brother... (som jag HATAR att jag Gillar att se.... man e lixom FAST..)

PUSS PÅ ER ALLA FINA
FIA




Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej.. Tessans kille här.. (DHL Matte)

Jag har kört lchf sen nyår och har gått ner ca 9 kg.

Jag har fuskat ibland på helgerna då jag ätit kolhydrater men det har ändå fungerat.



Grunden till en effektiv viktminskning av fett och behålla musklerna samtidigt

är styrketräning kombinerat med med lågt intag av kolhydrater .



Se det långsiktigt.. 2 veckor är ingenting..

ge det 2 månader och lägg om livsstilen.

Det svåra är inte att gå ner i vikt utan att behålla den..



Kolla upp TNT diet.. en bra bok om styrketräning kombinerat med lowcarb/LCHF.



Lycka till ..!!



Matte

2011-03-27 @ 23:06:44
URL: http://scrappingtess.blogspot.comspot.com
Postat av: Tessan

Vad duktig du är på ansiktsmålning! Hoppas du får nån nytta av Mattes kommentar. Han kan ALLT om lchf. Kram Tessan

2011-03-28 @ 06:08:25
URL: http://Scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Jessica

GRATTIS I EFTERSKOTT...



LCHF kör vi finns mycket god mat kan jag lova.... Finns många bra recept googla o läs....



Ps alltid härliga bilder

2011-03-28 @ 10:35:14
URL: http://http:/busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Bok jag rekommenderar LCHF recept mumma :

http://cdon.se/b%C3%B6cker/davidsson%2c_ulrika/lchf_p%C3%A5_mitt_s%C3%A4tt_%3a_100_recept_med_n%C3%A4stan_inga_kolhydrater-11476811

2011-03-28 @ 14:00:25
URL: http://http:/busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0