FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG

& i morron ere FEEEESTEN med F!!!! JAHOOOOOOOOOOOOO satan va jag läängtar....
Got mat (förhoppningsvis) massa god dryck & DAANS med Underbara Slager vänner....
Och som jag sa VARANNAN vatten!!! =)

Denna dagen har gått fort... jobbat på Bästa Jobbet med BÄSTA kollegorna....
Lunchade med Mackan hjälpte Honom att spontan shoppa lite på Cubus,,,, =) sånt e ja bra på !!! =)
jätte snygga jeans och en snygg tröja!!!

Barnen fick idag vara på dagis till kvart över sex... sen händer typ ALDRIG och då jag frågade Linnea om hur de va sa hon...:
JÄTTE KUL,,, hihih snacka om att dom ÄLSKAR sitt dagis!!!

Väl hemma väntade vi på Pappan i huset som skulle köpa med sig mat... MCD.. MUMS.. =)
Hade fullt shå att hålla Ida vaken... =)
Sen fick jag Tok ryck,,,
etersom huset va SÅÅ RENT TACK Vionord!!!! så va jag Tvungen att dra en rensning & Städa lite i tvättstugan/källaren... SKÖÖNT!!!

Sen Gjorde jag Lite naglar,,, Och jag tar med mig en Tub EXTRA lim på Festen i morron... =)

Nu parlamentet!!! sen BB om jag Orkar va Vaken....
I morgon ska D på Kurs... Barnen ska vara med Morfar & Alice Hela dagen... mys...
Så jag ska Packa deras väskor och sen Fortsätta slappa... =)

Jobba i Morgon bitti!!

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0