JAHOOOO!!!

Fick ett Underbart Trevligt samtal från Min syrra i södertälje i morse... =) Hon har bokat en liten resa en weekend till kroatien ZADAR!!! som jag får i födelsadgs present!!!
Tänk vilken underbar Syrra Jag har!!!
TUSEN TACK du e Bäst!!!
Så den 7/4 åker vi... från skavsta!!!
kom just på att jag INTE har nåt pass.. =( måste till polisen & fixa de i morron!!! =)
& håller tummarna att det hinner komma till vi åker... =/



På jobbet då,,,, halv lagom med folk... ska plocka lite varor nu...
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Elin

Va kul! Ni får ha de så skoj :)

2011-03-09 @ 16:40:11
URL: http://elsabelsa.blogg.se/
Postat av: Anna Andersen Lindkvist

Åh vad härligt!!!

2011-03-09 @ 19:48:52
Postat av: Lill-Nina

Oj va kul!! Vilken present! Det där med passet är lugnt, det tar bara 5 arbetsdagar.

2011-03-09 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0