Pannkaka

OOooo igår till Middag blev de
LCHF pannkaka & Hallon grädde SÅÅÅÅ gott Hela Familjen Älskade re!!! =)

Du behöver:
2 ägg
2 dl grädde (ej vispad)
1 msk fiberhusk (finns bland glutenfria produkter i butik)
Lite salt

Gör såhär:
Blanda samman alla ingredienser i en bunke med en handvisp och låt svälla i 5 minuter. Fiberhusken sväller något enormt!
Stek i stekpanna på medelvärme då det kan ta en liten stund innan man kan vända på pannkakorna.
Stek som vanliga pannkakor.

Tips!
Låt inte smeten stå och svälla FÖR länge, då kan pannkakorna bli väldigt tjocka och svårgräddade i mitten.
Kan ätas med vispad grädde och sylt eller andra röror (kyckling? Lax?). Använd till crêpes eller hur du nu gillar din vanliga pannkaka!



Super Musmigt.... så jag fick inget till Lunch Idag... Nästa Gång Kör jag Hälften mjölk..... och Gör LIITE Mer det tog Ganska LÅNG tid att grädda men Väntar Man på Någe Gott!! =)

Idag Blir det Flygande Jacob... GÖTT ska precis Börja...
D ska på Möte på Ramdalen inför Linneas skola
Jag ska vara 17.30 på Gyn... har så Galet ont... trodde de va ägglossning men det har hållit i sig i 5 dagar nu 6 Blir bara VÄRRE Idag har jag Haft problem att gå,,, skit jobbigt Mest ont då jag Sitter eller ställer mig upp och då jag är Kissnödig....Nu känner ja mig Lite Febrig & tung i Huvet åxå.... Tur att Jag jobbade KORT dag idag...
Så vi får se Om jag Har någe Fel "där Inne" SUCK....

Pappa fick Åka Hem från sjukan Idag han hade lite sår av sitt Psoriasis så dom ville INTE operera pga Infektions risken... stackars SÅ nu ska han till Hud mottagningen för sina Hud Besvär och en OP tid Längre fram...
Jaja Bra att han får Bukt på Dom åxå.... =)

Nä Nu ska jag Kirra Middagen...
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Anna Andersen Lindkvist

Hoppas det går bra för dig inne på gyn, kram Anna

2011-03-31 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0