SHIIIET

I morgon ere Fredag & JAA denna vecka gick fort som Ja ÖNSKAT,,,,
Har dock Inte mycket att Blogga om,,, jobbat och Varit med Barnen full fart,,,

Idag hämtade Morfar & Alice barnen,.. jag åkte en snabbis till Polisen & Kirrade pass,.,, HEMSK bild,,, hahah
Men men ,,,,
Sen hem Åt Mellis med Morfar & Alice,,,
Mysigt,,,, Middagen bestod idag av panerad Torsk potatis & Spenat suvning.... HRM inte uppskattat av Min familj,, haha Men potatis år dom iaf... Jo Dom smakade på allt,.,,,

Barnen sover nu de ska jag åxå göra,,,, Trött,,,, orkar Inte vara uppe & kika på Big Brother,,,
På Lördag ere stora SLAGER fecken ASA ASA KUUUL
Men jag ska Dricka lite resorb innan och varannan vatten.. =) så jag INTE blir Magsjuk!!! hahaha
Fan det ska bli Sjukt kul,,, så I möra ska jag Göra naglar!! så man e SNYGG,
jobba Några Timmar Först bara!!! =)

Sen är vi ju lediga en Vecka Åker till Syrran i sveg!! såå Mysigt!! åka skidor & Mysa,, =)
Tjorven ska vara hos familjen sväng på SUSSIES begäran!! =)
Nova hos farmor & farfar!!

Nä nu ska jag Knoppa TLÖÖTT...

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0