BOBOOM BOBOOOM

Ja så känns de i mitt hjärta.. sjuukt obehagligt vaknade i natt av att de slog HÅRT och Dubbelt ibland och de håller I sig nu med... Fan blir lite Orolig...
Det är DJÄVLIGT obehagligt.... Känns LIITE bättre då jag sitter ner... FAN hoppas de går över... Undrar va de kan vara NÅN som har tips??

& Skönt att jag tagit ledigt i Helgen Känns som de Behövs... =)
Det är ju Oxelömarknad åsså.... Hurra Säger barnen som ska Åka Karusell...
Hoppas på Bättre väder än Förra året då va de SKIT kallt & regn....

I går va det jobb sen Besikta Lilla Blå... Det gick som en DANS trots att Air bag Lampan lyser... =) BLANKT papper hurraaaaaa!!! skönt att slippa tänka¨på de... Har ju lixom åki lite Olagligt 2 veckor... =) BUSIGT VA!! hihihi
Mamma Hade hämtat barne på Dagis... så jag plockade upp dom där senhem & kirra MIddag....
Fisk i taco sås Som blev SÅDÄR,,,,

Men sen gjorde jag Fler Frukostmuffins denna gång med Ägg, grädde,keso,skinka,riven ost... och då jag hällt up dessa i formarna tröck jag ner en bit Feta ost... GRYYMT goda blev dom!!! =)

I morgon kväll ska jag med Några vänner till En liten Pub/krog/resturang i Oxelösund & lyssna på Robert Wärn som spelar där.. =) lite vin & allmänt soft ska bli Djäkligt najs...
 Att vara PÅ hemma plan & ta Cycklen hem...
Hoppas på att träffa några trevliga Oxelösundare åxå=)

Nä nu ska jag Jobba lite igen .... =)

Puss på er
FIAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0