Helgen!!!

Japp dags att Uppdatera helgen även om jag Mobil Bloggat Lite...

Lördag va de Dop För söta Kalle (Bonus Syskon barn)... och så klart Tjejernas Lilla Nya Kusin... Underbart fin...
Bjuder på Lite Bilder från Dopet... Gott FIKA va de åsså....

Söta Kalle


Mina Finaste


KÄÄRLEK!!!












Tjejerna fick Hälla Vetten.. jag Va tvungen att vara Med...








FIKAT


Underbara barn Bollar..










Det va En toppen dag.... Tack alla Ni fina!! Ännu en gång Glad Över min familj & Bonus Familj...

På Lördag kvällen Åkte vi Till Magnus,Sussie & Lovisa & grillade Lite....JÄTTE MYYSIGT!!! som alltid...

Söndag va de dags att Göra Naglar Hos Micaela... JÄTTE nöjd SOM alltid...

SÅ ni som vill göra RING HENNE, boka på Hudhälsan i Oxelösund där hon kommer att sitta From den 15 Juni....

Sen åkte vi till Familjen i Södertälje...Fikade & Grattade FINA Bianca som fyllt 13 år!!!
Jätte Mysigt & SJUUKT god Tårta... men Nutella i... YUMMIE!!!

Så Igår va de ÄNTLIGEN dags att Jobba Igen efter En vecka Hemma... ÅÅHH va skönt de va Dagen gick ASA fort
Sen Hem och Bjuda Pappa på Middag ÄLSKADE Bästa PAPPA som Igår FYLLDE ÅÅÅÅÅR!!!
GRATTIS PAPPSEN!! ÄLSKAR DIG!!!

Sen blev de att Sortera Tvätt & dra en Sväng med dammsugaren & efter de SOVA... som jag GILLAR att göra...
HIHI

Idag har jag Jobbat sent... D är Ännu Inte hemma... BÄSTA pappa Har haft Nova Hela Dagen och fick åxå Åka & Hämta Kidsen gav dom Pannkaka så då Jag Hämtade dom va dom Mätta & glada... Skötte sig Exemplariskt Hemma Inge bråk,,, Ida somnade på 2 sekunder... Linnea kl 21... hon hade svårt att sova... & vi som ska Upp TIIDIGT i morgon,,,
Pappa som har Nog med sitt knä Kan knappt gå & är ensam Tar mina Fina Utan Problem & dom KAN röjja på Bra... Jag är SÅÅ tacksam

I morse VÄGRADE linnea ha Lika KLäder som IDA... NEJ NEJ NEEEEEJ så den tiden verkar vara FÖRBI....Ja & klart man kan Förstå de... =() hon Börjar ju Skolan Inte FAN vill man Ha lika KLäder som Syrran då,,,,
HIHI

Nu sitter Jag & KIKAR på DH.... slappar sen SOVA...

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0