Mycke Nu...

Denna vecka har verkligen gårr FORT hinner inte med själv,, ;) men bra de Inte många veckor kvar till Semestern.... ;) Jahooo...

I torsdag måste jag berätta... Barnen skulle bada... och som VAAANLIGT blev dom Osams och Bråkade massor Jag va VANSINNIG.... så upp med Ungarna ut Badet Linnea FÖRST....
Hon va Skit arg och sa en massa saker som att jag va dummast att hon hatade mig & en massa Annat som hon ALLLLLLLLDRIG sagt förut och hon fick med sig Lilla Ida åxå Dom verkligen gaddade ihop sig mot mig... Fan va jag SÅ ARG... och fick Ont i hjärtat men Jag behöll Lugnet Pratade lungt och till Sist Kom dom i säng....
Morgonen efter gjorde jag mitt Linnea vaknade medans jag sminkade mig.. Hon kikade på tv jag va nere
Till sist kom hon nog På sig själv för hon kom ner till mig & sa
FÖRLÅT MAMMA FÖR ATT JAG VA DUM IGÅR!!!
ÅÅ då smälter man ju.... vi pratade lite om att man Sårar så mycket av att säga dumma saker jag sa Åxå förlåt och så kramades vi massor....
Sen gick hon upp Väkte Ida & tvingade henne säga förlåt åxå.... :) Ida sa:
Mamma Idag Är DU snäll... FöRLÅT!!!
Mina Tjejer... jag har nog gjort Något bra ändå.. ;)

Fredagen bestod av Jobb till 18 Körde en timma extra vi va Lite Kort om folk,, och KLART att man vill Jobba till 18 en fredag... ;) nää men de va okey...

Familjen Mötte Upp mig på Jobbet och vi Gick till nya Tapas resturangen Tre´s Tapas... det va Jätte Gott Lite väl dyrt men Gott Linnea åt Pannkakor de va Okey... Ida köttbullar & pasta NJA ingen Barn mat hon åt INGET... de va Hemmarullade typ Kokta Köttbullar hon gillade de INTE... Men de vi Åt va Mumsigt Starkt & Gott!!!
men de va Mysigt Att vara Ute & äta Familjen...

Idag va jag hos Micaela & lagade en Nagel som gått Av & snyggade till 2 andra... de va trevligt DU E TOPPEN!!!
Jag e beroende nu... Kommer Aldrig vara utan Tror jag.... ;)

Barna fick Åka med Farmor & Farfar till malmköpings Marknad...
Vi Åkte ner till Båten... Vaxade & bottenmålade... Så nu e de i stort sett klart...
SKÖÖNT kan vi Sjösätta Snart!!!
Härligt.... Längtar till vi kan Åka Ut & Mysa,,,, I år ska vi Sova Över nån natt åxå,,, Kul för tjejerna....
vet inte om vi sover alla i Båten KAN BLI TRÅNGT... eller om Nån sover i Tält... Vilket LINNEA gärna vill,,, ;) så vi får se...
Barnen Va Jätte NÖJDA dom hade handlat en Hel del saker & haft Mysigt... Ida hade somnat Då farfar bar henne... Herreguuud han hade svin ont i ryggen.... Han Bar henne till Bilen Där DOm sov en timma Båda två,, HAHAH
Farmor & Linnea gick vidare på Marknaden,,,,
Linnea som ALLTID är så Omtänksam Hade handla till Ida (som sov)

Nu slappar vi i soffan... Mysigt äter Lite Godis...
ska va Lite Nyttigare & dippa Grönsaker....

Ha de gott Mina Vänner
Puss & Kram
FIA









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0