ÖVER!!

Ja nu nu Hoppas vi att de sjuka är ÖVER!!! MEN man vet aldrig....
I natt hade ida Feber återigen en natt med Ungen i VÅR säng Varm som en Kamin.... UUHH
I morse ingen feber... på Efm va hon lite Hängig tog dock ingen temp....
Men hon har hållit igång bra ändå,,,

Idag tog vi en promenad till Annsofie och karin som hade torsdags lunch
(som varje torsdag Mamma lediga ni vet.. hihi)
Men pga att deras barn fått vattkoppor ville ingen komma JO VI!!!! gjorde allt för att Hannes & Ida skulle Kramas...
Linnea har ju haft Vad vi tror men Inte Ida... så Nu får vi se om 10-20 dagar Om det kommer fram några Prickar..
Skönt att få de avklarat & de går ju Överallt nu Så man kan Ju alltid hoppas... =)
Vi fick GOD lunch och Fika...
Sen gick vi hem & myste... jag satt ute I solen Ida Inne & Kikade på Film... Hon va Ganska Trött...

Så va de dags att Hämta Syrran på Dagis....
Sen hem då har dom varit ute... jag har plockat fixa middag,klippt HELA gräsmattan Även Under Studsmattan DÄR min kära sambo FUSKAT sist... så där va de typ 2dm långt...
Jag slet bort Stora studsmattan klippte sen tebax med den....
Sen in Natta barn hänga tvätt ladda Ny Ta disken och SIST dammsugningen...
De va MIN Motion idag...

NU kom D hem Han åkte 03,00 i morse och hem nu Samma i morgon KUL LIV...
Ännu en gång BARA 1 vecka kvar av detta skit Liv... HUR har man Orkat alla dessa år me detta???
Men som sagt Inget att tjura över för snart Är de slut på:t och kommer vattkoppor blire till att dela på Vabbandet!!!!!!!!!! PUNKT!!!

Nu blire slappa i soffan kika på BB sen Sova....

Puss på er
FINA LÄSARE Ännu en Gång SNÄLLA kommentera... =)

FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0