ENERGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Haha ja fasen jag känner att jag HAR energi!!! =)
Massor.. kanske beror på alla ENDORFINER man får på Curves... Det är SÅ galet KUL!!!
Och nu har jag fått tillbaka min lilla Blå bil som varit på Verkstaden... så vi har haft EN bil i typ 3 veckor Pusslar & kirrat Skjuts.. MEN nu kan jag Åka och träna efter JObbet Som jag Vill... YAY,,,

Ida då vår lilla mottagliga Skrutta som Åker på ALLT va sjukdommar heter,, =(
Feber Igen Söndag måndag Tisdag.... Så de blev till att vabba Lite....
 Trist när de är GALET mycket att Göra på JObbet... MEN det är Ju Mitt Barn min Lilla ÄLSKLING... hon sa till Mig MAMMA jag vill att DU ska va Hemma med mig,... Morfar har varit här så mycket... GUMMIS....
och ja Morfar passade ju henne förra veckan...så vi har MYST hon & Jag,...
Kladdat med fingerfärg och Grejjat...
jag har Hunnit med MASSOR hemma...
Tvättat ALLA fönster inne & ute,Tvättat en MASSA maskiner tvätt... Varav 2 soff överdrag & en fåtölj,., och en massa annat jag Legat efter med... och SORTERAT detta,,, Plockat och Fejjat....
Så nu LUGN i själen...
Och Fredag KOmmer JENNY och STädar IGEN YAAAY!!!!

Lördag ska jag Jobba Extra för en Kollega.... Barnen ska va Med mormor & Nisse....
jag & Hjärtat Åker till Grannstaden & shoppar Lite Julklappar och Myser på Hotell.Middag & lite Bio kanske... GILLART!!!

2:a advent på Söndag Så underbart Jag ÄLSKAR julen Alla Härliga Doften och Stämmningen...
Ingen stress heller vi köper BARA några klappar till Barnen...
Jag har Shoppat lite från Kina till Sambon... =)
Baka lite Pepparkakor med barnen nån kväll ,,,,
Så jag NJUTER,,,,,

Sen har jag lyckats tagit ledigt lite innan jul,,,, Jätte skönt,,, =)

Nu ska jag Skölja ut fäärgen ur mitt Hår,,.,, RÖTT spännande... :)

Ta hand om er!!!



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0