Ny start...

Återigen FREDAG..... en härlig sådan....
Idag har haft feber IGEN onsdag & Trorsdag....Morfar va Barnvakt... SKÖNT så slapp jag vabba....
Och hon va Nöjd över att ha honom för sig själv...
Nu hoppas vi på remiss till Barn SNABBT.. för trots Medusin säger hon att de gör ONT när hon kissar ibland... =(

Jobbat och Idag har de varit en MASSA kunder ALLA köpet stjärnor & lampor.... Super Kul....
Åt Lunch med Min Fina Sambo...

Sen har vi haft Härliga Jenny här som städat Huset... KLicka på hennes Namn och Läs mer... =)
Så nu är Huset RENt och Jag har satt upp lite Stjärnor....
SÅ mysigt!!!
Redan Andvent på Söndag  Underbart.... De ryktas om att Snön kommer Nästa vecka HOPPAS!!!!

I morgon ska Nea & jag in till stan & prova Ballerina hon ska ha på Funky Kids Uppvisningen i morgon dom jag hade köpt va för små.. =(
OOOoo spännande med dans uppvisning....sen att Kusinerna kommer och kikar är ju ÄNNU större... =)
Ny outfit har hon till denna stora dag... =)

I morgon kväll Ska vi på Bonuspappa Nisses 60-års Fest... JÄTTE trevligt Min Bror från kramfors med Familj är här och syrran jätte kul....

Själv då? jo tränat EN gång denna vecka.. SKIT har fortfarande ingen Bil... =( får den på MÅNDAG hoppas jag... FAN....
Men det har löst sig ganska bra... lånat lite fordon här & var... =)

Ibland är de MYCKET som händer i ens liv...  det är SÅÅÅ mycket man bara tar för givet....VARFÖR kan man INTE bara Stanna upp & Tänka till?? UPPSKATTA de fina man HAR!!!?? 
och ibland händer de saker som kan SÅRA nåt så djävulskt och göra en SÅ osäker,
men tillslut blir det GALET bra utav de.... =)

Så just NU är de GALET bra i mitt Liv...
Mina fina Barn & Min Älskade sambo....
Nästan att man Väntar på KRASCH.... =(

Hoppas hoppas detta håller i sig.....
och att JAG kan släppa alla kontroll behov som jag känner att jag har just nu...
Bliir VANSINNIG på mig själv...

nu ska jag Mysa med MIIIIIIIIN D!!!

i morgon ere FULLT upp...

Ha en HÄRLIG helg ALLA NI!!!


FIA


OOOOOCH
ETT STOOOORT GRATTIS TILL MIN BÄÄSTA BONUSPAPPA NISSE PÅ SIN 60 ÅRS DAG IDAG!!!!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack själv Fia!!!! Du är bäst! Ha nu en underbar rolig helg med dina kära, det är du värd! Kram från städtanten Jenny :D

2011-11-25 @ 20:21:39
Postat av: Lina

Hoppas du haft en underbar kväll med dina fina! Och du, det där med kontrollbehov känner jag mycket väl till tyvärr då jag lider fruktansvärt mycket av mitt! :(

Kram på dig!

2011-11-25 @ 23:52:12
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0