SJUUUK =(

Då va De min tur... Vaknade igår med SKIIT ont halsen den högra mandeln va som en Satsumas i halsen... Men tapper som man är Åkte jag till jobbet.... Jobbade några timmar fick sen kasta In handuken & åka hem,,, Feber & Galet Ont i halsen va de bara att Bädda ner sig...
 Sov några timmar till Familjen kom hem,,, försökte få i mig lite middag Ingen Höjdare då Halsen är Igen Täpt,,, =(



Idag har Jag sovit Hela dagen.... Fortfarande GALET ont i halsen & Feber.. FAN åxå,,,,
Jag som ska Parta På Lördag... =( Hoppas jag är Bättre till dess..... FAAAN.... 

Ja annars Händer de inte Mycket,,,  Höst lov för skolorna... men mina töser är på Fritids & Dagis som vanligt....

Måste bara Visa....
Jag har SNYGGASTE Syskonbarnen EVER!!!!
Brorsans Barn,,,, Kolla Bara,,,

OLIVIA


& Nicole



Sen Syrrans Barn
Jack



Och Hennes Dotter Bianca


Sen min andra systers Dotter Malin



SNYGGA VA!!!!??

*Host* japp de ligger I SLÄKTEN.... HAHAHA

Nu ska jag Krypa ner under filten Igen...Och Kurera Mig...


FIA

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS

JAAAAA shit!!!! Ni är döösnygga allihop!!!! Ni har fina gener...

PUSS

2011-11-03 @ 20:00:10
Postat av: Lina

Krya på dig! Kram

2011-11-03 @ 21:02:22
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0