FEBER & HALSONT

Linneas Tur.. FASEN åxå....Somnade i bilen på väg hem Från Badhuset... =(
Ida har fortfarande Lite Ont i halsen Men mycket Bättre...
Jag kände i morse lite Ömmande Hals.... GAAHHH Blir till Att Gurgla saltvatten i kväll...
Linnea får vara Hos Farmor i morgon...

Denna vecka Har jag hunnite med 3 pass på Curves SÅÅ skönt det är GALET roligt..,
Jobbat och Jobbat... försov oss en morgon... INGE kul.. Man har ju Lixom inte bara sig själv att Snygga till på Morgonen,,,, MEN va gör de.,, Bästa jobbet Tog emot mig med Öppna ARMAR... =)

NU har vi ÄNTLIGEN bokat Julbordskryssning med BÄSTA jobbet!!! YAY,,, Ska bli Galet kul,,, 19 November åker vi,,,,
TACK till er som Hjälper oss och Jobbar i butiken...

Sen ska vi på Melodifestivalen ANDRA CHANSEN med Fina Tove & Mange... =)
Satan va Skoj,,,,

Mycket Nu... sen håller jag i Insammlingen av stålar till NKOTB.... Detta KOmmer bli GALET kul,,, =)

Ida fick Stora damp anfallet på Simskolan idag... (d badar med henne)
 Hon va Okoncentrerad och ville INTE va med och lyssna Surade ihop & gick upp,,, så Daniel bråkade med Henne i Duschen med Kläderna Ut till Mig & Nea som väntade,
 Ungen va GALEN gapade & skrek,,, Så D tog henne under armen & bar ut henne till Bilen där hon grinade & grinade.... Sen somnade hon.,,, LIlla trots Majan....
Och SÅ VA ALDRIG Linnea....
Dom är Så olika....

Mammas Finaste flickor....

Nu är D på ett Litet Möte.... barnen sover jag ska Kirra Popcorn.... med Krydda...,

& slappa i min ensamhet....

Ha en fin Helg Mina Fina läsare.... Själv ska jag Jobba....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0