HEMMA.....

Jupp hemma från Paradiset.... För det är Nog en Del av de i spanien... =)
Vi har haft de GRYMT härligt!!!
Solat Badat druckit drinkar och SLAPPAT.... Inge sena kvällar och Party... vi va Alla lagom trötta på Kvällskvisten...

Men underbart... vi hade både frukost & Middags buffe som ingick i priset....  topp så på frukosten fixade vi goda mackor vi tog med till Lunch vid Poolen... =)
Iaf en PERFEKT weekend... =) med Toppen Sällskap.,,, Delar av min ÄLSKADE FAMILJ....

Det ENDA som va jobbigt va FLYGANDET uuu jag är som Stig H ohlson Fy va jag OGILLAr att flyga... start & landning helt Ok.. men när man är DÄR UPPE... Minsta lilla Ljud & gupp.,...
FYY FAN man är SÅ utlämmnad händer de nåt är man RÖKT,,, FYY bläää... och jag VEET att det är FARLIGARE med Bil....
Men jag ogillar det iaf.... Speciellt när man Flyger på Natten... KOLSVART... man ser INGET...
TUR att jag hade BRA musik i Mobilen.... och Angry birds... =)

Helt Ok flygresa ner då de va JÄTTE fint väder och vi såg Alperna så SJUKT nära... Kolla... :

Ser ni de Andra Planet??






 En Liten film,,,, från stranden....


KLicka på min SNYGGA syster Son... så kommer ni till Mitt FB album med ibiza bilderna...
Som jag Hoppas att ALLA kan se även om man inte har FB... =)



Idag har jag Varit hemma på Fm Med Linnea som hade feber och är SUPER snorig... =( men pappa kunde komma och Byta av mig.. så jag kunde Jobba lite... =)
TACK MORFAR

Så jag har Jobbat några timmar.. =) ASA kul som Vanligt... saknat mina Fina Kollegor och KAFFET!!!!

Sen hem... Hade tänkt att träna men Va ju hemma sent i natt Så jag åkte Hem....
... duschat Barnen och sitter nu & kikar på DH... =) BÄSTA bästa....

I morgon blire Upp TIDIGT... Börjar Jobba kl 07.00 WEEEIIIII.... *NOT*

Så packa Träningsväskan... sen Krypa ner Hos D..



FIA




Kommentarer
Postat av: My Waijnstad

Härligt du verkar ha haft det Fia! Mysigt! Jag vill också ha en syster att åka på semester med!! Krya på er där hemma! Kramar!! My

2011-10-19 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0