Lediga Måndag!!

Eller Ledig & Ledig.... så Är de väl Aldrig....
Jag vet Inte vad som händer när de blir vinter/sommar tid... ungarna blir som Galna.,... =)
I morse vaknade som vid fem... ??? När vi va Lediga & allt...
Men jag Sov till 08.00 dom pysslade & kikade på tv.... Ja sov & sov dom kommer ju In en gång i kvarten & frågar saker,hoppas i sängen...
Krypa ner Lägga ISKALLA fötter på Min mage... osv...
men iaf JÄTTE skönt att Ha sovmorgon...

Vi musmade frukost Sen va de dags att ta tag i vårt Förfallna HUS:...
Jag klädde på barnen & "slängde ut dom"
Sen dammade,dammsög,torka golv,tvätta,stora skuren på Toan och Fixade lunch...
D kom hem och Åt lunch Med oss Mysigt....
Mindre Mysigt va MINA BARN..... Lera från topp till TÅ,,,, vi tog in dom garage vägen & slängde in KLäderna i tvättmaskinen på en gång... Ida hade på hela Mössan & kinden... HUR lyckas man?? men dom hade haft kul tror jag...

Sen kastade jag Mig i duschen och tvättade bort Regöringsmedlet... =)
mamma kom & Hämtade oss eftersom jag är UTAN BIL... =( BUHUHU
Vi åkte till Nya BIO staden i Nyköping GALET fint va de,,, Kändes INTE som vi va i Nypan... =)
Jätte Mysigt vi Kikade på Nalle Phu....
Hade med Godis & snacks In.... Ida mest nöjd över att Mumsa Gotta... =)
Innan filmen började så satt vi och Pratade Ida stod på sätet (UTAN SKOR) och busade lite.. då kommer en Äldre herre med ganska Stor näsa... Ida säger HÖGT & TYDLIGT :
- MEN MAMMA TITTA VILKEN STOOOOOOOR NÄSA HAN HAR och pekar
 Hon sa de flera gånger innan vi uppfattade vad hon menade,,,. Gud vi Dog av skratt....

Och tystade ner henne Förklarade att man Inte säger så Högt.... Hon fattade Inte Varför,,, HIHI Ungar
Hon hade liiite svårt att sitta still stod på Huvet,kollade på som Bakom och letade efter Nils/Greta som satt Några rader upp... Så den timman filmen Höll på Räckte....
Linnea tyckte nog att den va liite Barnslig hon va Inte så Impad... =)

Bilen ja... SUCK.... vi hade ju den på verkstad.... och dom konstaterar att ett Motorfäste är PAJ... så de Måste D åtgärda Själv,,, blir liite väl dyrt Annars... =( sen får dom fixa kamremmen...
FAN som om vi har TID med de??? Uterummet får vänta SKIIIT åxå... =( så helgen går åt att Mecka bil för Min stackars Sambo... TUR att han är Duktig & tycker det är ganska skoj... eller??? =)
Så vi får väl se....
Nu pusslar vi med Bilar denna vecka...
BÄSTA BÄSTA TOVE & MANGE har lånat Ut sin lilla "Ärta" till mig i 2 dagar!!!
TUUUSEN TACK,,, Ni är Räddande änglar,,, =)
Nästa vecka får jag ha Pappas Bil han ska Byta Knäled och behöver inte bilen... TUR för oss... =)

MEN vi kikar ju runt Om det finns Nån billig bil som är Bes/skattad som vi kan Ha några veckor så D slipper TOK stressa med Min lilla BLÅ..... Tänk att de ska va NÅT jämt... Blir så less... =(

Jag har iaf varit på BÄSTA curves i kväll det är SÅ galet KUL....
DJÄVLAR  va Emelie körde med mig idag... och jag fick massa bra tips på HUR jag ska förbränna mer fett INTE få upp Kontidionen för de vill jag INTE i detta Läge...
BRÄNNA BRÄNNA... =)
ÄLSKAR CURVES!!!

Sen tog jag mig ner & solade lite... Så skönt och NYA rör... GILLA... =)
Vill ju INTE tappa Ibiza brännan Allt för mycket... =)


Nä en dusch sen SOVA... Jobb & Träning i morgon... =)



FIA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0