Tjej Fredag!!!

Ännu har en vecka gått....  snabbt som satan....
Jobbat tränat ENDAST EN gång... jo ångest för de....
men i onsdags hade jag Feber då jag kom hem.. slängde mig i säng halv sex sov hela natten SÅÅ skönt.... vaknade med Endast hals ont... som jag haft denna vecka,,, så jag har skippat träningnen HELVETTE vilken SKIT ångest jag har för de.... FAAN!!!
Men nästa vecka FULL fart med jobb & Träning....

D är på kryssning barnen hos mamma & nisse så jag & Tove hade mys middag med Kinamat vin & strawberry daquiri som Vi gjorde skit Bra DÖ gott... =)
Så simpelt!!!! och som ni vet MITT BÄSTA Älskar Daquiris !!! =)

Vi hade jätte Mysigt snackade massa skit fnittrade TACK TOVE!!!
jag är Så glad att jag har en Vän som Dig i mitt Liv!!! =)
Jo jag är Lyckligt Lottad med FINA vänner...
Jag har några extra FINA som jag INTE byter bort för ALLT i livet!!!

Snälla "max" på Jobbet Körde in oss... HAHA vilken resa Hade SJUKT skoj som Alltid med denna Galna Människa... =) Tove skraddade så hon grät i baksätet!!! =) TACK MAX!!!!

 Vi Entrade krogen = KATASTROOOOOOOOOOOOOOOOOF hade som sammlat ALLA JON p samma ställe igår???? Jo de hade dom FAN... Iofs hade vi Inte förväntat Oss annat..... FREDAG + Krog = INTE BRA!!!
Snällaste MAX han nog knappt hem Innan han fick hämta oss igen...
så de va bara att Krypa ner i sängen och Sova...
Nova blev iaf jätte Glad av att se mig ingen..... =)
Vi hade ju Knappt hunnit Ut innan jag va Hemma Igen...

Så idag är man PIGG som fasen.... SKÖNT... Ska ta en promenad till mamma & hämta Barnen....
Härligt Höst väder.... Kan nog bli att Köra ett varv med gräsklipparen sen... det är LÅÅNGT... och Plocka undan Studsmattan... =)

Nu Ska jag Duscha bädda sen ut i Fina vädret!!!
kanske ska hyra Film med barnen ikväll.... =) det va flera ÅR sen..... 

Ha en Fortsatt Underbar Lördag mina Vänner...



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0