EN

Dag kvar sen tar JAG helg... vi brassar ju Norrut ¨på fredag Morgon...
SATAN missar ju Goda fredagsfrullen på Jobbet... =) men vi får ta med Goda mackor & kaffe i bilen...
Lixom EXTRA Gott Att äta då... I bilen Asså... =)

Idag har de gått Undan... Plockat varor Gjort en SJUKT rolig grej  MOHHAAAAA....
Mumsade Sandys Cesar sallad till lunch Den är GAALET god... Kan verkligen Rekomenderas... =)

Efter Jobbet åkte jag till Curves på Lite Info..... JÄTTE trevlig tjej som Tog hand om mig.. så Nu mina Vänner... är ja Medlem...och Första Träningen kommer att gå av stapeln på MÅNDAG...
FAN VA KUUL sen ska jag Försöka få till de & köra 3 dagar i veckan... =)
Har satt upp TYDLIGA MÅL... =) så Hoppas att Sommar 2012 kommer bli en ICKE bantar Sommar....



måste ju ta Hänsyn till Sambon som vill träna åxå... och Torsdagar har vi ju Häcken full.... Simskola & Funky kids... =)

Och en LIIITEn detalj till... Idag på Jobbet fick jag SÅÅ sjukt svårt att Andas... Kunde lixom Inte dra ett sånt Ljupt andetag... Kippade lite och Blev helt vimsig de varade ett tag... SÅ obehagligt... och Hjärtklappning/anfådd... SATAN  så NU mina Vänner är de SLUT rökt,,, ja för er som INTE visste har eller hade jag en SÅn LAST... iofs inte mycket 3-5 cigg om dagen.. men iaf... SÅÅ Onödigt... och jag har Slutat Förr Under BÅDA graviditeterna... och en gån efter de med..
JAG KAN... och Denna gång så FAN ska jag Göra de..... =)
Ett bra Substitut istället för att föka är att STÄDA... så de har jag Gjort ikväll,, dammsugit & skurat badrumm... =)





Nu ska jag Sova.... Ha en FIN kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0