HELG igen.....

SHIT va de går FOOORT....

Jobbat jobbat....
Linnea har såå kul i Förskoleklassen... =) & har som ni såg en LÖS tand... 
Det är stoort.... Många som tappat både En & två.... och hon har inte haft NÅN lös... förrän NU... =)
(ja hon slog ju ut en då hon va tre)

Ida är kär i petter.... Idag stod dom & pussades då jag Hämtade på dagis... HIHI mysbarna... =)
Härom kvällen Kramade Ida mig MASSSSOR & Hårt Pussade mig på kinden och SA:
- MAMMA JAG ÄÄÄLSKAR DIG SÅÅ MYCKET...
-Och jag dig Ida Mäst i värden...
-MAMMA jag ska bli INGENTING när jag blir stor...
-INGENTING???? vad är de??
-JO FÖR JAG SKA VARA MED DIG HELA TIDEN FÖR JAG ÄLSKAR DIG...

Ibland har man lust att Grina för Ungarna är så Mysiga....
Trots att dom Bråkar med varandra 80% av tiden... =)

Lite Teater Barnen Gjort...






I morgon ska vi på Prova på Funky Kids Som Linnea börjar på på Torsdag då börjar även Idas simskola,,, =)
Nu är de igång....
& jag ska börja träna på Curves i Nyköping... SKIT KUL... =) på tisdag ska ja dit & gå igenom Kroppen... =) sen kör vi.... och DÄR va man PANK... IGEN... =) men Vi har ju lite Aktiviteter att Sysselsätta Oss med...

Om en vecka åker Jag Daniel Pappa Nea & Nova till Sundsvall & Hälsar på Farmor som är ganska skruttig nu...
=( tanten är ju 96 år... så det är TIME.... =/ ska bli Mysigt iaf.....
Ida kommer vara Hos Mormor & Nisse.... SPÄNNANDE vara där ensam 2 nätter Hon LÄÄNGTAR!!!
Tagit Ledigt på fredag så vi Åker skapligt....
TACK Janni som kan Jobba för mig.. !!
Tjorven får vara med Husvakten här hemma... =)

D åkte en sväng med HD:N förut... barnen va Hos Kompisar så i 20 minuter hade jag EGENTID!!!!
Då skurade jag köket & lyssnade HÖÖGT på MJ... SÅÅ skönt att Dansa lite för sig Själv... Försöka sig på Moonwalk.. HAHAH men köket blev Rent!!! =)

Ny har vi Fredagsmys... eller...... NÄ Linnea har somnat i soffan... Ida snart... Hon ligger i pappas Knä & myser... =)

Hoppas ni Får en Underbar Helg...



FIA








Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan lära dig moonwalk. Du kommer bli proffs! ;)

Jonas dansmoves är ganska så speciella. Går inte att lära ut där :P

2011-09-03 @ 01:44:52
Postat av: Jessica

Spännande med löstand ju hihihihihi

De är så goa dina barn :)

Ha en härlig heeeeeeeeeeeeeelg

kram

2011-09-03 @ 11:43:04
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0