"LEDIG"!!!!

Jo men Visst Idag har jag Haft min Lediga Dag... Passade ju Perfekt... eftersom Komunen hade Utbildningsdag Idag.... och Förskolorna va Stängda.... Linnea gick i skolan  som vanligt 8-11 ..

Men OJ va Jag hunnit med MASSOR... =)
Började att Äta frukost Med Ida då vi Lämnat Linnea... då jag Plockade Undan målade hon med Fingerfärg... sen städade jag & Tvättade lite... Plockade...

Hämta Linnea på Skolan, Handla Hem Fixa Lunch Fiskbullar på Barnens Begäran... Och de va SÅÅ gott....
Sen Bakade vi Sylt kakor & Dumlekakor... MUMS... de va Längesen vi Bakade... =)
Så ja Lite Fika på De med Nybakta Kakor...

Sen gjorde jag Kalops... =) som fick stå att puttra Hela Dagen... =) GRYMT god Middag kan ja SÄGA...
Plockade upp alla Sommarskor på Vinden... rensade i Klädkammaren där de va KAOS....

D kom hem... då åkte jag & mamma till Curves och Tränade... OOO va de e KUUL... =)
På vägen Hem ringde syrran... Och frågade om vi skulle med till IBIZA.,,,, DUM fråga JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
 så jag Mamma Syrran & Hennes Barn åker till Ibiza 14-17 okt... kort weekend,,, UNDERBART!!!!

Vi ska bo på Hotel Playa Real...


Duger ju att Vara där Några Dagar!!! =) Så jag Har Precis bokat & Betalt Hotellet!!! JAHOO =)
Har en Lessen Sambo som ÅSSÅ vill åka,, =) Får boka nåt för oss två... Eller för hela Familjen.. Barnen vill ju så GÄRNA åka =)

japp de va MIN LEDIGA dag... =) Duger Ju....
Nu nyduschad I nattlinne I soffan... Ska ta Mig lite Frukt....

Ha en FIN vecka alla ni...



FIA

Kommentarer
Postat av: EMMA

Åhhh vad underbart att åka iväg.....

Jag vill oxå ha en utlandsresa att se fram emot!!

Får nöja oss med fjällen ;) och det är ju inte helt fy skam...

Visst var vi snygga på bilden syrran och jag!!

Ha Ha!!!!!

Ha det gott!! Kram

2011-09-19 @ 22:45:20
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

gött med en resa:)

2011-09-20 @ 17:09:27
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0