Sundsvall

OO som ni vet har vi varit i Sundsvall Hos min Gammla Farmor Eva 96-År....
Tanten är Relativt pigg för sin Ålder.. 
Dock börjar hon bli skruttig... Tro fasen de 96 år... =)
Hon väntar på att Få komma på ett Annat Boende...
Vi har iaf Umgåts med Henne Nästan hela Helgen... =)
Storstädat Hela lägenheten skurat & rensat fick med mig Lite Prylar hem åxå... =)
Tack Snälla Farmor för de...
Vi Bodde på Underbara TYNDERÖ... som BALSAM för Själen... man får sånt Lugn där ute... LÖÖV IT...
Bjuder på Lite Foton... =)



Denna Stång Linnea hänger i Hängde jag Åxå I JÄMT då ja va Liten..



Uterummet!!!


Underbar Vy...... Havet....


Tacos


Den Underbara Dörren...






Här Uppe Sov vi....




Fantastiska Tapeten i hallen


Lugnet....


Nova ÄLSKAR detta Ställe,,,


Min Farfar Va slöjd läre,gjorde smycken,band böcker ja ALLT... Händig










Var sak på Sin plats... HÄFTIGT




FIIINASTE NOVA


Åstön en RIKTIG saltkråkan IDYLL....
























Novas ÄLSKLINGS NÖJE leta STEN


DYKA




FÅNGA:...






ÅK hit Mina Vänner UNDERBART ställe... För Tält husvagn eller Husbil....
Man kan Även Hyra ett Rum i Lots Tornet!!! Lasse & Maggan Som har detta Är FANTASTISKA!!!








LOTS tornet!!! (här finns Rum att Hyra)


Fantastisk Utsikt!!!




GODA mackor... =)








Coolaste Grillen/röken...




ja som Ni ser EN mysig Helg Även om Den innehöll Lite "jobb" Jätte skönt att träffa Farmor !!!!


Idag va Vi uppe TIDIGT.... jobbade sen åkte Jag till Curves &  tränade SAAATAN va de va KUUUUL Jag tror jag Hittat MIN grej.... (har ja sagt de förr??).....
Men detta va Toppen bara 30 minuter Man kör i sitt Tempo kan ju Köra slut på mig om jag Vill... Trevligt Folk och Braiga Öppettider... så I morgon kväll Även om jag Jobbar till 18 ska ja dit efter... PERFEKT!!! så Nu KÖR vi MINST 2 dagar I veckan... =)
Sen kanske Toppa med en liten PW om man Orkar....
Glad att jag INTE köpte Bungy stavar... =) utan La pengarna på detta Istället... =)

Nu ska jag SOVA sjukt trött...

By the Way... INTE rökt heller... =)



FIA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0