Gjord Helg!!!!!


Äntligen är denna Helgs Jobb Avklarad... det har ju varit GALET fint väder speciellt i dag.... Så vi har inte haft mycket kunder... trist Idag va de verkligen Jätte Lugnt Med Kunder... men Som Alltid Jobbar man med Underbara människor Så de gick ju HUR bra som helst... ALLA vi Som jobbade idag va Ganska Slitna Vissa mer än andra... =)

Jag Va ju Hos Anette (en nyfunnen vän) på Lite Middag & NKOTBSB på Youtube.. =)
fick god mat & Härligt Goda strawberry Daquiris!!!
Vi är ju 6 st som ska Åka till Malmö 12/5 och Kolla på Dom...
Ska bli Galet KUL en natt med fest I malmö.... och sen Konsert med Tryckta Tröjor...
14 år Igen.... =)

I morgon bitti ska jag Träna.... SKÖÖNT... ledig dag Jue!! =)
Sen kommer Morfar & Fikar...

Middag idag blev Egna grillade Hamburgare... Galet Gott & med Max Hamburgebröd ÄNNU godare !!

FIAS BURGARE!!!:
Nötfärs c:a 1kg
en burk RÖD pesto
Salt Peppar och Några Vitlöksklyftor!!!

Blanda allt forma till Hamburgare och Grilla!!!

Ni måste Testa !!!! Jätte Goda!!!

Nu har vi Satt upp Studsmattan till barnens FÖRTJUUUSNING.... men fasen de är Kallt ute...brrr... Funderar på om jag Ska ta en PW eller INTE... TRÖTT men Känner att jag MÅSTE....

Hoppas NI haft en underbar Helg... =)



FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0