Härjedalen!!!

Vi har de Underbart!!! haft soligt & fint väder alla dagar!!!
Varit i vemdalsskalet & åkt skidor 3 dagar Det har gått Jätte bra barnen är sååå duktiga Linnea sköter ju Lift & backarna själv...

Ida åkte åxå lift själv och de va Nu sista dagen som de Lossnade med Att svänga & bromsa själv Jätte kul...
Tyvärr är de Inte mycket snö kvar & vissa nerfarter är stängda...
isigt & backarna på efm då så många åkt...
Men i de stora hela Jätte Myysigt!!!

Bor Hos min storasyster vi äter God mat Myser och Umgås... TACK älskade stora syster för att vi får bo hos er...!!!

Idag ska vi Till Badhuset till Barnens Förtjusning... dom har ju typ som ett litet vattenland och rutchkana... SPÄNNANDE!!!

Hoppas Ni har en Mysig påsk med massa GOODIS... =) Här Äter Barnen För fullt...
Jo Mamman Åxå HÅRD körning igen på Tisdag...
Inte många veckor till "sommaren" nu... =)

Ta hand om er

Puss & Kram
FIA

(Och du "anonyma" som komenterat min Bild på MJ...
Jag tror Inte ett Dugg på alla Rykten om Att han Gillade barn på de Viset!!
Det är MIN åsikt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0