HELG!!!

Och en LEDIG sådan.....
Veckan som gått har varit FULL späckad med Aktiviteter både för Mig & barnen.. D har jobbat borta några dagar så ännu meda Hemma Jobb pusslande för mig.... =)
Men TACK för att jag har Så fina vänner/familj som kan Hjälpa till Ni e BÄST!!!

Idag va Linnea med mig på Jobbet sista Timman D skulle hämta bilen som varit på Verkstaden, lämna hyrbil och Fixa lite... och Pga vädret va de ganska lungt med kunder så Hon fick va med mig & Blåsa Ballonger som va JÄTTE kul!!!

Ida blev Hämtad av Mormor innan mellis... Hon skulle Hämta Lilla Kalle ( mitt bonus syskonbarn) så ida fick Haka på MYSIGT!!!

Efter jobb & middag Blev de en sväng in till Fina Pappa/Morfar som opererat Ny knäled i Sitt andra Knä de hade gått bra DOCK hade han ONT men vi Hoppas att de kommer bli bra & gå vägen...
Han delade rum med 2 andra herrar i samma ålder och djävar va dom snattrade/skvallrade... HAHA han har de Bra där!!!! =)
barnen Härjade Åt godis,pratade,tjatade,spillde ut varm choklad,kladdade & bråkade...
PUUUST...
Fasen Ibland vill jag bara att dom ska bli 6 månader igen & bara Äta & sova och le....
men den här Fasen i livet Går väl över den med... =) Mina Små APOR!!!

Själv Kämpar jag med att hålla Igen på alla Godsaker....
Gick ju sisådär igår fick jag en sån SOCKERDUMP.... fullkommligt tröck i mig Ungarnas gammla Påsk Godis... FAAAAN åxå.. (den tiden på månaden åxå)

Idag har vi haft Fredagsmys... Ätit Godis.stjärnor & grill ringar... GGAAAHHHHHH


Hoppas de blir uppehåll i morgon bitti så man kan ta en Prommis INNAN frukost!!!
Det har varit asa PISSIGT väder några dagar nu.... regn/snö kallt... USCH..



Nu sover min familj ... Mina Ögonlock är TUUUNGA åxå....


Ha en FIN fredag mina vänner!!!!



Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0