UUURK

Ja FYYYYY.... Linnea Magsjuk!!! Spytt HELA natten stackarn... sen kom de från andra Änden åxå... så de blev en Dusch sisådär vid halv fyra i natt & bortrivning av sängkläder... ladda tvättmaskin & vädra...
Vi fortsatte sovandet i soffan Jag & Linnea... D kröp ner hos Ida... =/ Så GÄÄSP trötta idag...

Linnea kräktes sista gången halv sex i morse....
Nu mycket piggare har ätit lite åxå... SÅ  nu är Hon på benen....
Som jag skrev på FB om Vi andra Klarar oss Ska jag Köpa ett Gäng trisslotter!!!
Även om min kropp skulle behöva lite Magsjuka (viktmässigt)... =)
NÄÄ fyyy de är SÅÅÅ äckligt...

Ida fick såå Klart vara hemma idag åxå eftersom hon kan ha smittan i sig & de går kräksjukan på dagis har gjort i typ 3 månader ... =( så nu ¨Måste de fasen bli slut!!!

Helgen har vi Inte gjor mycket Bara varit Familj..Underbart
Lördagen en heldag inne i Nyköping med div Barn aktiviteter,,,
Teater Snorpan va SÅÅ bra... ungarna Gillade de...

 

Klicka på Bilden för att Komma till Snorpans sida!!! =)
Sånu är vi Med i SNORPAN KLUBBEN!!!! =)

Dagens Invägning resulterade i -0,8Kg Tack för de...
Det närmar sig!!!
Hoppas på Att kunna Brassa in & Träna ikväll Då D kommer hem Eller Ta en Rask Promenad!!!

Ta hand om er


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0