Nuså

Lite Uppdatering....
Den här veckan har varit DEN TRÅÅÅÅÅKIGASTE ever....
Skit väder och bråkiga ungar.... PISS....
VART är sommaren??? VART??? så djävla trist... har lika gärna kunnat Jobba....
EN vecka kvar... hoppas att den bjuder på Liite bad väder.... det är ju lixom Inte HÖST ännu....
Nuså SLUT gnällt!!! =)
Bjuder på Lite FOTON.. =)
 
Förra lördagen va vi ut på havet med vår EGEN båt... =) i sällskap med fina vännerna Bengan & Elle och deras Gulliga Pojkar.... Vi fick Lite sol... och Bad... Nja inte för mig... men elle simmade... och Nea doppade sig...
Det märks att sommaren INTE kommit i år... de är Kristallklart i vattnet = KALLT.. och en massa Maneter = KALLT!!!
 
De kom lite regn... då vi åkte hem,, TACK & LOV klarade vi oss från detta OVÄDER... vi hade ju inte stora kapellet med oss... =)  klarade oss Precis... Tur att båten är snabb....
 
I Lördags kom min storebror med sin familj från KRAMFORS och hälsade på... de va Jätte trevligt vi ses ju inte så ofta.... så Söndagen bestod av middag med Nästan Alla i familjen ....
 
Linnea med Kusinen Jack,,, som hon ÄLSKAR.... (jo han är lite ju Lik Justin Bieber åxå)
Kusinerna
jag med Bror & Syster.. ÄLSKAR ER!!!
 
 
mamma med barnen.... Älskade mamma!!!
 
 
 
OO de har ju varit Nyköpings Festdagar!!! eller (KARNEVAL som de hette förr..
Ja jobbade ju i fredags och i Lördags efm åkte vi in med barnen så dom fick åka lite karusell & äta SOCKERVADD... de va skit viktigt!!! =)
Det är JUSTIN BIEBER FEBER här hemma... Linnea är Uppslukad av denna IDOL!!!
Hon köpte sig en keps på stan som är som hans.... Ville ha en lila men de hiddade vi ingen utan tryck så de blev en svart ,med Kitty på...
Hon har fått ett Linne som My tipsade om,,, och ett skrivordsunderlägg... LYCKA!!!
Vi målade ansiktmålning i går GISSA va hon ville ha???....
Om vi ÄNDÅ kunde få tag i biljetter till koncerten som INTE kostar Skjortan....
I går blev ja BRÄDAD av Justin....
Jag läste saga för Linnea.... sen sa ja vill du att jag ska ligga här med dig en stund till du somnat???
Jo de ville hon men åxå titta på film...JUSTIN FILMEN....
nej sa jag.. då får du välja ska ja ligga här eller ska du titta på film??
SÅ KLAAAART att hon valde JUSTIN så jag fick snällt klättra ner från sängen.... HMPF.... Inge mamma Gos här Inte....
Varje kväll kollar hon på filmen VARJE morgon vaknar jag av att hon kollar på filmen....
GALEN!!!! men Underbart....
Mina första Idoler va Carola & Herreys.... sen blev de Mer herreys... och ja va GALET förälskad i Rickard Herrey.... glömmer ALDRIG min första Koncert... men mamma... och ja kastade en slängpuss till Rickard & han Vinkade till mig ..
JA DOG!!! jag hade min rosa klänning på mig ... gick väl i klass ett eller två....Underbart!!!
så har nån känningar eller biljetter till salu som INTE kostar flera tusen
HÖR AV ER!!!!! snälllla!!! Vilken Julklapp va=)
Jag har ju beställt lite JB saker från England som är på Väg... Lagom till Skolstarten... =)
 
 
Efter nyköpingstrippen stannade vi till hos vännerna Tove & Mange som håller på att bygga pool... de blir så grymt bra....
 En kaffe!!!
Ida rev i Gretas utklädningslåda... och gick lite manekäng... =)
Idas val i ansiktsmålningen!!!!
 
 
Jag själv har denna vecka kört STENHÅRT med viktklubb igen... varit ute på 2 PW med Tove och hoppas på att dessa 3 semesterkilon försvinner SNABBT!!!
Men jag får alltid så grymt ont i behinnorna första gångerna jag går då ja inte rört på mig på ett tag... så Nu måste ja vila lite...
Hoppas på Att kunna Hinna med ett par Pass på curves Åxå... FAN har ju int varit där på SVIN länge...
Lördag morgon kanske då är ju D hemma.....
Han jobbar Galet mycket nu... han är SÅ duktig!!!
 
Jag ska Tappa 10 kilo till 24 Nov... då ska vi Åka med några vänner till Stockholm & gå på AFTERDARK på Hamburgebörs... bo på Hotell & mysa... =)
Nu är de Hårdkörning Deluxe... =)
 
I går till Middag gjorde ja en AS god pastasås...
Koka upp Röd Pesto med Lätt cremefraiche och Hackad Rödlök,,,
Blanda sen i Tonfisk och slå detta över Pastan... SVIN gott... Man kan ju skita i Tonfisken och bara ha röran som sås... eller ha den Kall på Knäckemacka..., de gjorde ja till frukost i Morse... =)
 
Idag har Linnea Kompisen Filippa här... just nu har dom Inkl Ida dragit fram limpistor,kartonger,pärlor och pysslar för fullt... =)
Kul de.... inge bråk iaf... =)
Linnea ville Sova hos Filippa i Natt... får se om de blir så... förra gången fick ja ju Hämta Hem henne.. =)
 
Nu ska ja Brygga en Kopp Kaffe och ta lite Mellis....
 
Hoppas Ni har de Bra...
Jobbar ni nu??
SNÄLLA lämna lite Avtryck =)
FIA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in
Heeeeej'
Hoppas ni mår bra?
Vi mår bra fullt ös, syskonbråk maaaasssor *sliter mej i håret*
men nu väntar en ledig helg
kram

2012-09-07 @ 18:33:47
URL: http://busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0