PUST

Nu Mina fina Läsare.... Om ni är kvar... =)
NU äntligen har jag Tid att Blogga... Fii faaan va de är mycket HELA tiden....
 
Min D jobbar JÄMT... ja Jobbar ÅXÅ igen efter semestern.... SÅ SKÖNT att va tillbara I rutiner & på Jobbet med Mina Underbara Kollegor....
Barnen har ju varit HEMSKA större delen av ledigheten.... BÅKAR retas TJASAR gråter SLÅSS och är på varandra HELA DJÄVLA tiden....
Hoppas för mitt Liv att detta går ÖVER snart Innan ja blir galen....
så att Jobba Är semester för mig känns de som....
Ja JA veeet att ja ska va tacksam att jag hade möjlighet att va Ledig så länge med dom MEN VA FAAAN jag har Inte ORK till att höra detta Bråk hela tiden....
Sen har dom åxå längtat massor till Fritids och dagis... och dom va sååå glada att va tillbaka...
Då jag lämnade Linnea första dagen efter lovet kom 5 av hennes vänner springande LINNEEEEAAAA är här.... så kul... hon va stolt som en tupp,,,,
Ida skreeek på Parkeringen till Barnen som va ute på dagis... NUU ÄR JA HÄÄÄÄÄÄR ... hahah
så ja Ledighet i all ära... Men alla vi är nöjda att vara Inne i rutiner igen.. =)
 
Lite Nyheter På jobbet DOFT ljus.... i Olika dofter UNDERBART ni som känner mig vet att dofter är mitt BÄSTA!!
Nya ljusstakar som ja shoppade... och NYA KATALOGEN!!!!

Ja och de GOA kaffet JA ÄLSKAR jobbeta automat kaffe!!!
Till katalogsläppet får ju jag som är ballongansvarig se till att dom är upplbåsta & Fina!!! =)


Höst har de blitt mä... Endast 5 grader i morse... så skinnjackan har åkte fram och långärmade tröjorna... =/ känns ju sisådär... men ganska Mysigt ändå de är ju FRISKT ute... =)
Älskar att vakna och de är småkallt i sovrummet..... och som alla andra Tokmys med alla ljus på kvällarna...


SKOLSTART!!!! I måndags va de dags... för min lilla PIGA att börja ettan.. en ettakluttare.... hon va såå spänd... och sa i bilen på väg dit
-Mamma jag är så pirrig de ska bli såååå roligt!!!!
Hihi... Hon va såå fin!!!!

Jag va med första halvtimman sen brassade ja till jobbet!!!
det hade gått SÅÅÅ bra hon va galet nöjd och tycker de är såååå roligt!!!!
Jätte skönt för oss !!!
 
I söndags va de även dags för Ridskolestart... som dom längtat speciellt Ida.... guud hon va såå lycklig!!!
och fick sin favvo häst VARGEN!!!

Då D va sliten efter personalfesten med sina killar....åkte VÄRDENS BÄSTA MAMMA med oss till stallet....
Ida va INTE pigg då vi åkte hem,,, så klart FEBER och Ont i halsen... FUCK:..
Så Snälla Svärmor tog hand om henne på Måndagen.. så jag Kunde Jobba....
 
D är på kurs i stockholm och kommer va Borta 2 vckor.... SUUUCK.,,,, hemma i helgen som tur ä...
Och tack Gode gud för att jag har Fin familj som hjälper till....
Idag hade Mamma (som jobbat natt) hämtat Ida på dagis så hon vaknat...
Bästa Bonuspappa Nisse hämtade nea på skolan....
Sen då mamma skulle sova inför en natt till Åkte Nisse hit med tjejerna....
Så när ja kom hem kvart i sju... va dom Nybadade och ida hade somnat...
NISSE DU ÄR BÄST!!!! kan inte tänka mig Bättre Bonuspappa än dig!!! SÅ TACKSAM!!!
 
Så jag flätade håret på Nea som, i morgon ska fotas i skolan.... så lockigt hår va beställt... =)
Dom va så Fina i sina kläder i morse åxå.,.. hade fått nya av mig... =)

Ida med Häst Tröja SÅ KLART!!! =)
 
Linnea vaknade i morse och hade tappat sin tand... den låg i munnen... stacka om lycklig... får se om Tandfen kommer i natt... =)
Båda tjejerna sover hos mig nu när D är borta de är såå mysigt....
Ja den blodtörstade Vakt hunden vi har åxå så klart.... =)
 
Ooo Ida ritade den mest UNDERBARA teckning härmomdagen.... Hon rider... =)
Ida HÄST galen....
 
Linnea JUSTIN BIEBER GALEN... Gud ungen är sååå förälskad.... Häromdagen va de ju Justin på skavlan... hon va FÖRSTELNAD.... jag fick översätta allt han sa....Om vi ändå kunde få tag i Biljetter som inte kostar skjortan...
OOO linneas Tomater från skolplantan har ju vuxit & blivit skit stor.... NU är några röda och jag åt i morse... JÄTTE goda!!!!
Shit Hittade Öppningströjan längst in i skåpet på Jobbet snart 6 år sen vi öppnade Så kul!!!
Mig själv då.. träning kost.... Jo träna på Curves har ja inte gjort sen maj... SJUKT trist... och jag har nu kommit fram till att jag får lov att säga upp mitt träningskort...  som de är nu med Hjärtats firma så kommer ja få sätta mig själv åt sidan... för de finns INTE tid.... tyvärr... så jag får satsa på en kvälls promenad om han kommer hem skapligt ... thats life...
Jag har iaf fått lite proffs hjälp med hemma tränings uppgifter & kost som ja kör nu... och de verkar funka bra... =)
vi får se...
 
Nu ska jag Krypa ner i sängen med mina Tjejer....kika på HALLIWOOOD fruarna... hahah ÄLSKAR Montazami... hon e grym,,,,
men hon Häxan .. va hater hon... ja hon med dottern som ska bli STAR... hahaha shit hon e ju läbbig....
 
Sköt om er Finisar!!!
FIA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh var har du köpt den svartvita tröjan med prickarna? snygg!!

2012-08-30 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0