Heeeej!!!

såg ju att ja Inte bloggat om Julbordet....
De åt vi på voyage i Nyköping!!
Det är 3:dje året vi äter där.. det är Grymt gott lagom mycket och ja Perfekt....
Rekomenderas...
Nästan alla fina kollegor kunde va med ...






























Jag åkte hen då några av festprissarna gick på krogen...
Jobbade ju helgen...
Men gud va vi skrattade konstant... magkramp dagen efter...
Ni är ju bäst allihopa!!!
Pusssss !!!

Igår va ju jag och fixade Jul Naglar... ;-) såå fina fick även glögg och pepparkakor hos carina!!! SÅÅ TREVLIGT!!!!






De snöade i går Sjuuuukt mycket .. underbart tycker jag!!!

D plogade lite igår.. barnen va hos mamma jag åkte och tränade.. ;-) sköönt!!!



Inatt har de kommit Ännnu mer!!!!



Galet myyysigt!!!
Ida vaknade med Feber... :-( Fuck... D åkte tidigt och plogade så de blev vab för mig Idag!!!
frukost på sängen beställdes!!


Jag gick ut för att skotta lite... Ida hakade på... Fryser bort bacillerna... men hon orkade bara 15 min sen gick hon in...



skönare att va inne och spela Data!!!



Nu ligger jag i badet.. blev sååå frusen ute...

Tror nog att de va 3 år sen ja badade sist... eller försökte.. va så fet så brösten och magen stack upp .. ;-)
Men nu fuknar de riktigt bra... Dock är ett större bubbelbad inte fel!!!

Ska strax hämta linnea... sen fika... de blir ett pass på Puls & Träning idag åxå!!!
Pusssar och Kraaaamar till er som kikar in...
/ fia!!!

Oh Ida fällde en skön grej igår då dom skulle till mormor.. hon ville ha med sina "Stjärtläppar" som hon sa haha!!
Stjärtlappar heter de Ida!!! ;-)
skrAttade gott !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0