HELG....

Som jag Kommer spendera mycket av på jobbet... MEN va gör väl de?? =)
För efter denna är ja ledig TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE =) Whoop Whoop
Och nästa Lördag ere FEEST med Fina Tove & Mange.. och Andra chansen i Nyköping... SÅ kuuul
Efter de ska vi Dansa på C&D... =)

Denna vecka har varit fullproppad som alltid... Inge sportlov Här INTE.... Jobbat,tränat och Familjeliv...
3 Pass blidde de på Curves denna vecka så då jag knatade hem i torsdags fick ja min välförtjänta VECKOPEEENG!!!!
japp på C får man Curves casch.... om man Tränar 3/veckan....
för dom kan man Handla i deras lilla "shop" Tröjor,vattenflaskor,handskar,tröjor,strumpor mm KUL,,,
Alltid lika trevligt att vara där ALLA är så underbara,,,,
SÅÅ Galet Kul att Träna där,,,, =)
Hoppas på liiite mer resultat denna vecka,,,, stod ju lixom still förra veckan INGE kul... eftersom jag satt -8kg till den 3,,, kommer nog INTE dit men kan Bli Väldans NÄRA om jag Kämpar på... =)

Big Brother.... jo jag kikar på de.,.. Dock är jag inte så Fast... "ännu" och ikväll tror jag INTE jag kommer Orka va vaken... har ju stigit upp 05.10 några dagar nu... så gääsp jag e tlöött,,,,

I morgon ska Nea & Ida på Kalas... Linnea har bestämt va hon ska ha för kläder och SÅ klart involverar de SKINN JACKAN... GUD va hon blev GLAD... hon tjatade i höstas att hon ville ha en... så då jag Hittade denna i dag då jag letade kalas present kunde jag INTE låta bli... den va Ganska Dyr för att va Tjej jacka MEN va gör man Inte för sina små Kråkor....
Linnea växer så de knakar skulle behöva Shoppa lite mer kläder,, men Ja väntar en stund till ... de kommer ju ASA snygga vårkläder nu.. =) hon ska få följa med nån dag in & kika va hon vill ha...

MEn vi va in en snabbis till stan bara vi två typ 10 min innan de stängde... med andan i halsen in på glitter & handlade DONUTS som hon ska ha i håret i morgon.(glömde de på lunchen idag)..
OM vi får till de,,, =) de kan bli så att Pappa D får fixa de på henne... =)
Det är ju super snyggt... måste köta till mig själv åxå.... dom vi handlade idag va Ljusa... funkar inte så bra i mitt tunna Hår.. måste köpa mörka så de inte lyser igenom.... =)



Nu ska jag Tvätta bort sminket och Krypa ner i soffan... risken är STOR att jag Somnar!!! =)

Ha en SUPER MYSIG helg alla ni som LÄSER... släng in en Komment åxå Vettja... =)




FIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte bort att boka in en fika i stiget när det passar;)

2012-02-24 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0