UTE...

ÅÅÅ jaaa Va Härlig Förmiddag vi haft....
mumsade frukost!! lämnade Linnea på Skolan...
hem Plockade undan Bytte Klädsel på sofforna... Fan va de är Jobbigt!!! värsta träningspasset.. =( och EN är så mycket midre och sprack...i hörnet i sömmen 
HELVETTE... De syns inte så mycket Men Iaf... får sy de vid tillfälle,,, .. =/

Sen packade jag Varm oboy,mackor,bullar,mumsmums,skridskor,hjälmar...
Hämtade nea på skolan sen åkte vi skridskor nästan 3 timmar... ÄVEN jag... ont i fötterna... JO vars...
Det har släppt för ida hon åkte på en hel del idag SÅÅ kul,,,,, hon ville Inte åka hem,,,,

Kika Här!!! =)

Linnea...



Ida...



Och jag!!! =) HAHAHA


Sen hem packa upp Allt ... Tjejerna va Ute & Lekte en stund....
Nu slappar Vi i soffan... Ska ta mig en Kopp kaffe... och en Mums mums....


Vikten denna vecka Bara -3hg FUCK... jag som varit så Duktig... Nya tag inför nästa Måndag!!! =)
DJÄVLAR att jag ska ta -8kg till 3/3 JAG SKAAAAAAA

Blir en pass på Curves ikväll då D kommer hem.. brassar jag in....
Tänkte göra nån god gryta med Lövbiff ikväll... Hmmm... Ska googla lite...

Hoppas Ni haft en Fin start på Denna vecka!!!




FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0