VIKTRESA....

Jo som Ni som läser min blogg vet ju att jag Kämpar med VIKTHELVETET!!!
Kikade på lite Gammla foton...
jag känner mig Stolt...

Även om de tagit 3,5 år....
-39KG....
jag har säkert kunna göra de snabbare.... MEN jag har Inte bantat på Sommrarna... eller under jul... ibland har jag tagit Pauser...
Vilket resulterat i några Kilo upp... som I julas...
Tänkte Inte alls +4kg... SURT som satan,,,, och de tar såå lång tid att komma tillbaka ibland då man haft lite Uppgång...
MEN i de stora hela är ja JÄTTE nöjd med min Prestation...
Och huden har hängt med ganska bra...
inte så mycket "extra skinn"

FÖRE...




Om ni inte ser... är de jag den blonda tjocka....


Efter









Jo klart jag är NÖJD!!!!!!!

MEN 10 kilo kvar till Min SLUT mål....som jag satt till sommaren och FAN att jag ska komma dit!!!
OCH hålla de åxå.....

Ni ska jag Kika på BIG BROTHER för jag e VAKEN...



IGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men shit vilken resa du gjort! Du är grym!!

2012-02-24 @ 22:54:28
URL: http://aderia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Herregud så bra jobbat, du ska vara stolt=)

2012-02-25 @ 17:36:51
Postat av: karin

Du är så bäst!!Fantastiskt gumman.Jag är så inponerad!

Kram till dig från mig

2012-02-25 @ 19:22:44
Postat av: Jessica

Hot mamma så jävla fiiin good job

2012-02-25 @ 22:44:21
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Jocke

Fantastiskt! :) Jag är imponerad och inspirerad!

2012-03-02 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0