LYCKLIG!!!!

OOOOoo ja jag är SÅÅ lycklig och Jag har en liten 3-åring som kommer bli ÄNNU lyckligare Då hon får reda på att hon ska få Börja på RIDSKOLA.... =)




 Japp dock bara en söndag i månaden MEN en Början....
Jag VILL VILL VILL VIIIILLLL säga till henne men då kommer vi att bli IHJÄL TJATADE....
så vi näntar till nån dag innan... =)
SÅ ni i vår omkrets som VET Håll tyst SÄG INGET till Henne Om detta.... TACK,, !!!

Dagen på Jobbet har gått Bra Full REA massa sålt Dock MYCKET bra priser så Mindre vinst men skönt att Bli av med allt Gammalt,,.., In med Nytt UT med Gammalt... =)

Eter JObbet va de dags för veckans Träningspass No3 Så galet Kul jag ÄLSKAR Curves--- =)
Alla tjejerna är så Snälla man är så välkommen JÄMT!!! TACK för att Ni finns!!!
Försöker få med mig Fröken My åxå....
HOPPAs jag kan Övertala henne i morgon kväll då vi ska ses & äta lite Mat tillsammans... mycket Trevligt!!!

Nu har jag laddat en maskin tvätt & plockat undan lite... HEMSTÄD i morgon YAY... =)
daniel ska Vara PAPPALEDIG!!! har NI hört??? första gången på .............ja fan jag vet inte... som HAN kan va ledig då Dagis & Fritids har Utbildningsdag & allt är stängt.... Bara Linnea som ska till skolan nån timma....=)

VECKOPENG....=)
Har hört mig för Lite & jo 50 kr kanske är Mycket Men Hon får Köpa sitt Lördagsgodis SJÄLV och vill hon ha annat får hon köpa till de det räcker till.... =) Så vi kör bara grejen att SÄGA att man Har veckopeng är stort... =)

& självklart kan hon ju Spara till nåt större hon vill ha....

Nu ska jag Gå & lägga mig Är sååååå Sugen på nåt Sött!! =(
inte sabba denna braiga vecka jag Har haft hittils....

Ta hand om er



FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0